Hvorfor ikke fløjte kampen af?

"Det var næsten som at være med i en film, da min søn og jeg var forbi Ved Stranden, da Brøndby og Brøndby Support besøgte Aalborg. Masser af politi - og presse, naturligvis. Det hele iscenesat for at få fragtet en enlig Brøndby-supporter til stationen", skriver Tem Frank Andersen, kommunikationsforsker ved Institut for Kommunikation, Aalborg Universitet, i et debatindlæg. Han skriver, at han godt kan forstå, hvorfor nogle supportere er fascinerede af det ekstra kick, det giver at lave ballade til en fodboldkamp, men han mener dog ikke, at fodboldentusiaster er interesserede i ballade ved kampene. Slutteligt pointerer han, at man burde fløjte kampene af, inden skaden sker, og lade holdet med de kedelige supportere tabe.
Periode6 aug. 2010

• TitelHvorfor ikke fløjte kampen af?
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende
    Dato06/08/2010