»Jeg var bukket under, hvis jeg ikke var født med et godt humør«

• Henning Jørgensen

Arbejdsskadestyrelsen kritiseres for at tage hurtige beslutninger, der ikke nødvendigvis er rigtige. Det siger entidligere ansat jurist, DLF og flere advokater. Professor Henning Jørgensen fra Aalborg Universitet har følgende kommentar: "Det, vi har set i Arbejdsskadestyrelsen, ser vi overalt i den offentlige sektor, hvor benhårde produktionskrav presser medarbejderne til at give køb på fagligheden. De må træffe hurtige afgørelser for at leve op til måltallene; det går ud over sagsbehandlingen og borgernes retssikkerhed. Derfor er det vigtigt, at forholdene bliver undersøgt så sagligt og objektivt som overhovedet muligt", vurderer han om forholdene i Arbejdsskadestyrelsen.
Periode5 jun. 2014

• Titel»Jeg var bukket under, hvis jeg ikke var født med et godt humør«
    Mediets navn/udløbFolkeskolen
    Dato05/06/2014