Mediebidrag
1Mediebidrag
Titel Mennesker og medier: Klik for milliarder Grad af anerkendelse National Mediets navn/udløb DR P1 Medietype Radio Varighed/længde/størrelse 28 minutter Land/Område Danmark Dato 25/05/2018 Beskrivelse Et klik på en artikel, et videoklip eller en annonce på et af de store mediers hjemmesider fører ofte en række tilbud med sig. Hvert eneste klik afslører vores præferencer, som fra i dag er omfattet af nye og strammere EU-regler. Dorthe Bjerregaard-Knudsen, koncerndirektør i JP/Politikens Hus, og Christian Godske, chef for udvikling af kommercielle produkter hos TV2, fortæller om konsekvenserne af de nye regler - og hvorfor det er guld værd at kunne skræddersy især reklamer til den enkelte bruger på de digitale platforme. Producer/forfatter Kurt Strand URL https://www.dr.dk/radio/p1/mennesker-og-medier/mennesker-og-medier-2018-05-25#!00:00:00 Personer Jannick Kirk Sørensen
Emneord
- web privacy measurement
- GDPR
- tredie-parts servere
- online annoncering