Milliader i grønne oplevelser: Der er mangfoldige muligheder for at sælge oplevelser på grundlag af naturen, men udfordringer og barrierer er der også mange af

Presse/medie

Beskrivelse

Det grønne guld? Kan naturen skaber økonomisk vækst?
Emneord: Oplevelsesøkonomi, Natur, Det grønne guld, Værdibaserede oplevelser, Turisme

Emne

Oplevelsesøkonomi
Periode1 jun. 2009

Mediebidrag

1

Mediebidrag

  • TitelMilliader i grønne oplevelser: Der er mangfoldige muligheder for at sælge oplevelser på grundlag af naturen, men udfordringer og barrierer er der også mange af
    Mediets navn/udløbVækst. Hedeselskabets Tidsskrift
    MedietypeTryk
    Dato01/06/2009
    PersonerJens F. Jensen

Emneord

  • Oplevelsesøkonomi
  • Natur
  • Det grønne guld
  • Værdibaserede oplevelser
  • Turisme