Nordjylland går forrest med offentlig-privat samarbejde

• Anna Marie Fisker

Region Nordjylland inviterer erhvervslivet til tæt parløb omkring udvikling af ny teknologi og innovative løsninger, der både skal skabe vækst i de nordjyske virksomheder og gavne patienter og ansatte på fremtidens sygehuse. Region Nordjylland inviterer erhvervslivet og andre samarbejdspartnere til kick-off konference for One-stop-shop den 7. september 2011 kl. 12.00-16.00 i Gabriel Erhvervspark, Hjulmagervej 55, 9000 Aalborg. Temaet for konferencen er ”Nyt Universitetssygehus Aalborg og erhvervssamarbejde om innovation”. Oplægsholdere: Ulla Astman om samarbejde og det Ny Universitetssygehus Aalborg, Anna Marie Fisker om fremtidens sygehusmåltid og Erling Henningsen om konkrete erfaringer med sygehus innovation.
Periode2 sep. 2011