Tyskerne vil hellere have let adgang til aktiviteter og oplevelser fremfor at sidde og kukkelure i de gammelkendte feriehuse, langt ude på Lars Tyndskids marker. Det mener turismeforsker Peter Kvistgaard fra Aalborg Universitet.
    Bibliografisk note: Peter Kvistgaard har Ph.D.-graden i regional turismepolitik fra Aalborg Universitet og har siden 1998 forsket og undervist i turisme ved Tourism Research Unit. Kvistgaard har stået i spidsen for adskillige forskningsprojekter med eksterne parter. Bl.a. "Oplevelsesprofil for feriedestination Møn", 2005.
    Emneord: turisme, feriehuse, Nordjylland

Emne

Turisme og feriehuse
    Periode7 jul. 2006