Nytænkning er afgørende

    Presse/medie

    Beskrivelse

    Turisme- og oplevelsesforsker Peter Kvistgaard har foretaget en undersøgelse, som hoteldirektøren for Comwell Rebild Bakker, Mette Bonderup, har deltaget i. Hun mener, at der skal nytænkning til, for at brandet Rebild ikke skal dø ud. Hun foreslår selv, at det nye brand kunne være forebyggelse af stress, eller at bruge skoven til skovbrugsuddannelse, hvor en afdeling af Aalborg Universitet kunne tiltrække nogen af de dygtigste lærere i verden.
    Periode9 apr. 2008

    Mediedækning

    2

    Mediedækning

    • TitelDer er et kæmpe potentiale
      Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende Vores by - Himmerland
      Varighed/længde/størrelse8,9
      Dato09/04/2008
      PersonerPeter Kvistgaard
    • TitelDe næste ti år afgørende
      Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende Vores by - Himmerland
      Varighed/længde/størrelse9
      Dato09/04/2008
      PersonerPeter Kvistgaard