Pinlige branderter kommer på nettet

Et nyt web-tv-koncept har set dagens lys i Danmark. Det hedder Nightclub confessions og meningen med programmet er at få feststemte unge mennesker til at sætte sig foran et kamera på en natklub og fortælle om de vildeste oplevelser de har haft i en rus. Herefter bliver videoen lagt ud på Facebook, hvor andre unge så kan se og grine af de unges bekendelser. Og dette program er kun begyndelsen. Ifølge Tem Andersen, som er seniorrådgiver på Institut for Kommunikation på Aalborg Universitet, er de unge helt klar på sådanne initiativer: 'Jeg er helt sikker på, at vi kommer til at se masser af unge i nattelivet, som vil give den som realitystjerner på nettet, hvor de netop har mulighed for at flirte med den rolle', siger han.
Periode8 apr. 2011