Beskrivelse

Sociologiprofessor Annick Prieur fra Aalborg Universitet kritiserer igen Branding Aalborg for at stemple en del af indbyggerne som forkerte eller uønskede og tage afstand fra industri- og arbejderklassen. Formanden for Aalborg Brand Board, Anni G. Walther, afviser dog kritikken og mener, at den mister værdi, idet de aldrig har modtaget en direkte henvendelse fra Annick Prieur.
Periode17 aug. 2008

Mediedækning

4

Mediedækning

  • TitelProfessor gentager kritik af Branding Aalborg
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Aalborg C
    Varighed/længde/størrelse4
    Dato17/08/2008
    PersonerAnnick Prieur
  • TitelProfessor gentager kritik af Branding Aalborg
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Himmerland
    Varighed/længde/størrelse14
    Dato17/08/2008
    PersonerAnnick Prieur
  • TitelProfessor gentager kritik af Branding Aalborg
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Jammerbugt
    Varighed/længde/størrelse14
    Dato17/08/2008
    PersonerAnnick Prieur
  • TitelProfessor gentager kritik af Branding Aalborg
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Vendsyssel
    Varighed/længde/størrelse14
    Dato17/08/2008
    PersonerAnnick Prieur