Periode25 apr. 2022

Varighed/længde/størrelse18 min.
    Land/OmrådeDanmark
    Dato25/04/2022
    BeskrivelseHvilke muligheder rummer nye teknologier i forhold til undervisning og læring? Og hvad betyder det for den måde, vi indretter vores uddannelsessystem? Dét er nogle af emnerne, når vi taler med Lykke Brogaard Bertel, der er lektor på Aalborg Universitet og ekspert i læring og teknologi.
    Producer/forfatterChristoffer Boserup Skov
    URLhttps://podcasts.apple.com/us/podcast/l%C3%A6ringspotentialer-med-nye-teknologier/id1606340739?i=1000560022932
    PersonerLykke Brogaard Bertel