Særhed og fortid sælger

    Presse/medie

    Beskrivelse

    Randers Turistforenings strategi for at trække flere turister til byen og området omkring den er, at lancere Randers som "en hel by" med en mangfoldighed af oplevelser indenfor attraktioner, overnatning, naturoplevelser, handelsmiljø og en masse andet, kan man læse i "Markedsføringsplan for Destination Kronjylland 2005-2007".
    Bibliografisk note: Peter Kvistgaard har Ph.D.-graden i regional turismepolicy og er ansat ved Tourism Research Unit, Aalborg Universitet. Kvistgaard beskæftiger sig bl.a. med oplevelsesudvikling.
    Emneord: Turisme, oplevelser, Tourism Research Unit, Aalborg Universitet

    Emne

    Turisme
    Periode29 aug. 2005

    Mediebidrag

    1

    Mediebidrag

    • TitelSærhed og fortid sælger
      Mediets navn/udløbRanders Amtsavis
      MedietypeTryk
      Dato29/08/2005
      PersonerPeter Kvistgaard

    Emneord

    • Turisme, oplevelser, Tourism Research Unit, Aalborg Universitet