Tværfaglige teams skal turde tilpas uenighed

Interview med VejlederForum.

Periode2 nov. 2017

Mediebidrag

Mediebidrag

• TitelInterview med VejlederForum: Tværfaglige teams skal turde tilpas uenighed.
    Grad af anerkendelseNational
    Mediets navn/udløbVejlederForum
    MedietypeTryk
    Land/OmrådeDanmark
    Dato02/11/2017
    BeskrivelseHvordan træffer det tværfaglige team beslutninger og navigerer i krydspresset af institutionelle rammer og professionelle ansvar? En af måderne er et behov for at blive hurtigt enige, viser forskning. Vejlederforum har allieret sig med adjunkt og ph.d. studerende Tanja Dall, der kort og godt fortæller os, hvad vi kan lære af hendes forskning i jobcentrenes tværfaglige rehabiliteringsteam.
    Producer/forfatterSchultz Information
    URLwww.vejlederforum.dk/page1382.aspx?recordid1382=1612