Velgørenhedsarmbånd er blevet trendy

    Presse/medie

    Beskrivelse

    Farverige armbånd, der fortæller omverdenen, at ejermanden har støttet en velgørende organisation, er blevet trendy blandt børn og unge. Armbåndene er et identitetsskabende symbol, som køberen kan bruge til at signalere, at man er med i et større projekt, fortæller Kristian Albrekt, der er forsker i politisk valgdeltagelse på Aalborg Universitet. I USA benytter rigtig mange fonde og organisationer armbåndene til at markere et budskab, fortæller Morten Tøttrup, der er indehaver af Badgedesign i Vrå. Han oplyser, at forretningen ikke fremstiller kopier af det originale gule Lance Armstrongs-armbånd, men den gule farve har ingen dog patent på.
    Periode10 jun. 2005

    Mediedækning

    2

    Mediedækning

    • TitelVelgørenhedsarmbånd er blevet trendy
      Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende
      Varighed/længde/størrelse3
      Dato10/06/2005
      PersonerChristian Albrekt Larsen
    • TitelVelgørenhedsarmbånd er blevet trendy
      Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende
      Varighed/længde/størrelse3
      Dato10/06/2005
      PersonerChristian Albrekt Larsen