Vi vil have store firmafester

    Presse/medie

    Beskrivelse

    For at holde fast på medarbejderne bruger flere og flere virksomheder mange penge på firmafester. Nu er det ikke længere nok med en Dansktop keyboardspillende fyr i jakkesæt. Det mærker booking og eventbureauerne rundt om i landet. Der er en klar tendens til at firmaerne bruger flere penge på underholdning af medarbejdere, siger, ejer af CB & Ole B. booking, Carl Erik Nielsen. Spar Nord Bank er seneste eksempel på at det kan blive dyrt at holde firmafest. Et arrangement for 1.300 medarbejdere blev underholdt af bl.a. Casper Christensen, Poul Krebs og Lis Sørensen. Bankens kommunikationschef, Ole Madsen, siger, at festen var et led i at gøre arbejdspladsen mere attraktiv, men at man ikke føler sig presset fra f.eks. Jyske Bank til at lave noget spektakulært. Johannes Andersen, samfundsforsker ved Aalborg Universitet kalder tendensen for opmærksomhedsøkonomi.
    Periode4 okt. 2007

    Mediedækning

    1

    Mediedækning

    • TitelFirmafesten har vokseværk
      Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende 1. Sektion
      Varighed/længde/størrelse24
      Dato04/10/2007
      PersonerJohannes Andersen