Vinderne i Ingeniørens Top 200 it

Fagbladet Ingeniøren har udpeget vinderne i Top 200 it. Rambøll Informatik, Framfab og Telia Stofa rangerer alle på listens top ti, henholdsvis på en syvende-, ottende- og tiendeplads, mens Texas Instruments (TI) løb af med sejren. Direktørerne i Texas Instruments i Aalborg, forsknings- og udviklingsdirektør Jens Christian Lindof og softwaredirektør Henrik Meinert er begge uddannede civilingeniører fra Aalborg Universitet, og de rekrutterer hovedsageligt lokalt. Aalborg Universitet uddanner de studerende med projektarbejde, som passer fint til vores efterspørgsel, siger Henrik Meinert, og han fremhæver også, at de nordjyske udviklere er en stor del af TI's internationale udviklingsorganisation. Henrik Meinert har tidligere været ansat hos Sonofon.
    Periode9 dec. 2005

• TitelVinderne i Ingeniørens Top 200 it