Hvis nordjyske virksomheder udnytter deres lokale særpræg, kan de få bedre gang i butikken, og Aalborg Universitet har derfor sat gang i et projekt, hvis' formål er at få afklaret, hvordan det gøres bedst. Lektor på Institut for Arkitektur og Medieteknologi Lea Holst Laursen siger, at det f.eks. kunne være landskabet eller de lokale borgere. Hos Comwell Sport Hotel i Rebild Bakker siger hotelchef Jane Andersen, at mange blandt lokalbefolkningen og andre gæster har fundet ud af, at det er godt at tage løbesko med, hvis man skal til konference på hotellet. Hotellet har nemlig relanceret sig selv som sportshotel.Artiklen skrevet af Max Ole Fleischer Indslaget forekommer ca. 1 min. inde i udsendelsen.
Periode2 nov. 2014