Filter
Forord/Indledning/efterskrift

Søgeresultater

  • 2018

    Introduction

    Orlander, A. A., Sillasen, M. & Otrel-Cass, K., 2018, Cultural, Social and Political Perspectives in Science Education: A Nordic View. Otrel-Cass, K., Sillasen, M. & Orlander, A. A. (red.). 1 udg. Springer, s. 1-4 4 s. (Cultural Studies of Science Education; Nr. 15).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  • 2012

    The Concept of Ubiquity and Technology in Lifelong Learning

    Buhl, M., Munira, T. A., Andreasen, L. B. & Fadzil, M., 2012, e-Learning for Lifelong Learning in Ubiquitous Society: e-ASEM Collaborative Research Paper. Lee, T. (red.). Seoul, South Korea: KNOU (Korea National Open University) Press, s. 1-18

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  • 2008

    Indledning

    Krogh, L., Olsen, J. B. & Rasmussen, P., 2008, Projektpædagogik: perspektiver fra Aalborg Universitet. Krogh, L., Olsen, J. B. & Rasmussen, P. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 9-10

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskning