Projekter pr. år
Organisationsprofil
Organisationsprofil
Center for Digitalt Understøttet Læring er en ressource og spartingspartner for alle uddannelser og undervisere på AAU.
Emneord
- Pædagogik og Læring
- Problembaseret Læring
- PBL
- Teknologi
- Uddannelse
- Digitalt understøttet læring
Fingerprint
Samarbejde i de sidste fem år
Profiler
-
Generativ AI som ny faglighed i uddannelser på AAU
Bjørner, T. (Projektdeltager), Gregersen, T. L. S. (Projektkoordinator), Nyvang, T. (Projektdeltager), Brunø, T. D. (Projektdeltager) & Ejsing-Duun, S. (Projektdeltager)
Uddannelses- og Forskningsministeriet
01/01/2025 → 31/12/2027
Projekter: Projekt › Forskning
-
Fremtidens Undervisningslokale
Ørngreen, R. (PI (principal investigator)), Jensen, R. G. H. (Projektleder), Hautopp, H. (Projektdeltager), Knudsen, S. P. (Projektdeltager), Sterregaard, J. S. (Projektdeltager) & Vesterheden, L. R. (Projektdeltager)
03/01/2022 → 31/12/2022
Projekter: Projekt › Forskning
-
DEEP: The Digital Engineering and science education and PBL project
Nielsen, K. (PI (principal investigator)), Otrel-Cass, K. (PI (principal investigator)) & Jensen, R. G. H. (CoI (co-investigator))
01/04/2019 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Rådgivende projekt
Publikationer
-
Digitaliseringsstrategier og digitale kompetencer i praksis: Erfaringer fra tre danske universiteter
Hagood, D., Tamborg, A. L., Rossen, D. S., Dahl, M. R., Jensen, R. G. H., Knudsen, S. P. & Ørngreen, R., 2025, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift (DUT). 38, s. 34-45 38.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
Hvordan rustes uddannelsesledere til at træffe strategiske og velargumenterede valg ift. digital uddannelse og læring?
Ryberg, T., Stenalt, M. H., Dirckinck-Holmfeld, L., Jensen, R. G. H., Gregersen, T. L. S., Andreasen, L. B., Ejsing-Duun, S. & Wichmand, M., 2025.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
A Critical Review of Jes Adolphsen's Problemer i Videnskab: En Erkendelsesteoretisk Begrundelse for Problemorientering (1992)
Aagaard Nøhr, A. & Jensen, R. G. H., 20 dec. 2024, I: Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 12, 2, s. 26-33 7 s., 4.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
Aktiviteter
-
OEB
Hollen, M. K. J. (Deltager), Jensen, R. G. H. (Deltager), Krejberg, L. (Deltager), Kragelund, K. (Deltager), Møller Jeppesen, M. (Deltager), Sterregaard, J. S. (Deltager), Frederiksen, C. (Deltager) & Bredahl, N. H. (Deltager)
27 dec. 2024 → 29 dec. 2024Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
AEU: Ledelses konference for ledere på danske universiteter den 25. - 26. november 2024
Hollen, M. K. J. (Deltager) & Halkjær, C. (Deltager)
25 nov. 2024 → 26 nov. 2024Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
Universiteternes arbejdsmiljøkonference 2024
Hollen, M. K. J. (Deltager) & Halkjær, C. (Deltager)
9 okt. 2024 → 10 okt. 2024Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference