Publikationer 1983 2019

Filter
Paper uden forlag/tidsskrift
2018
68 Downloads (Pure)

At lytte til 'den indre begyndelse' i filosofi og filosofisk praksis

Hansen, F. T., 2018. 19 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning

Åben adgang
Fil

Ledelsesalliancen: Om dilemmaer og gode valg i aktionsforskning

Andersen, C. V., 2018. 13 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

2015
58 Downloads (Pure)

Entangled Organizations: Intra-active ways of reworking the organizational scenography for the processes of becoming of the changed relationalities of (dis)ability

Strand, A. M. C., 18 dec. 2015. 29 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Fil
municipality
ability
citizen
disability
village
149 Downloads (Pure)

Phenomenology of the innovative question when based on wonderment

Herholdt-Lomholdt, S. M. & Hansen, F. T., 24 apr. 2015. 13 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
Fil
136 Downloads (Pure)

The becoming of an entrepreneurial opportunity. – reflections on different ‘opportunity-ontologies’.

Herholdt-Lomholdt, S. M., 19 nov. 2015. 16 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Wonder-driven Entrepreneurship Teaching: - When working with the ethical and existential dimension in professional bachelor education

Bidragets oversatte titel: Undringsdreven entreprenørskabsundervisningHansen, F. T. & Herholdt-Lomholdt, S. M., 30 jan. 2015. 6 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

2014

Aktionsforskerens sårbarhed

Billund, L. & Alrø, H., 2014.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

2013

A Community of Play - a Collective Unfolding

Thorsted, A. C., 2013.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

2012

Dialogisk coaching af ledergrupper - facilitering af fælles ledelsesmæssige udfordringer

Alrø, H. & Dahl, P. N., 2012.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Material Storytelling: A Diffractive Methodology for Organizational Learning

Jørgensen, K. M. & Strand, A. M. C., 2012.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning

2010

Material Storytelling as Identity rework

Strand, A. M. C., 2010.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

2008
234 Downloads (Pure)

Researching multicultural mathematics classroom through the lens of landscapes of learning: NORMA 2008

Alrø, H., Skovsmose, O. & Valero, P., 2008. 8 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
Fil
mathematics
classroom
learning
student
Denmark
176 Downloads (Pure)

School mathematical discourse in a learning landscape: broadening the perspective for understanding mathematics education in multicultural settings

Valero, P., Meaney, T., Alrø, H., Fairhall, U., Skovsmose, O. & Trinick, T., 2008. 17 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
Fil
mathematics
discourse
school
learning
education
2002

Kan man opløse sociale betonklodser i en kærlig container? Nogle dilemmaer i dialogisk aktionsforskningstræning i organisationer

Kristiansen, M. & Bloch-Poulsen, J., 2002.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning

2000

Student Inquiry Co-operation in Mathematics Education.

Alrø, H., Skovmose, O. & Skånstrøm, M., 2000.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning