• Kroghstræde , 3, 4.117

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

Publikationer 1978 2022

Filter
Ph.d.-afhandling
2019
68 Downloads (Pure)

Privileged Migration: Danes and their domestic workers in India

Bidragets oversatte titel: Privilegeret migration: danskere og deres hushjælpere i IndienSchliewe, S., 17 jun. 2019, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 162 s. (Aalborg Universitet. Det Humanistiske Fakultet. Ph.D.-Serien).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Åben adgang
Fil
2018
78 Downloads (Pure)

Rebelling against entrepreneurship education: a phronetic approach

Bidragets oversatte titel: Oprør mod entreprenørskabsundervisning: en fronetisk tilgangJensen, S. M. E., 2018, Aalborg Universitetsforlag. 112 s. (Aalborg Universitet. Det Humanistiske Fakultet. Ph.D.-Serien).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Åben adgang
Fil

Skin as a Communicative Boundary: Semiotic Dialogue in Danish Healthcare System

Nedergaard, J. I., 2018, (Aalborg Universitet. Det Humanistiske Fakultet. Ph.D.-Serien).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

177 Downloads (Pure)

The Social Life Of Urban Images: A Study of Revolutionary Street Art in Egypt

Awad, S. H., 2018, Aalborg Universitetsforlag. 188 s. (Aalborg Universitet. Det Humanistiske Fakultet. Ph.D.-Serien).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Åben adgang
Fil
Social Reality
Street Art
Egypt
Social Life
Revolution
2017
80 Downloads (Pure)

Towards a Cultural Psychology of Science: Economics and Economists in Contemporary Chile

Marco Carre Benzi, D., 2017, Aalborg Universitetsforlag. 148 s. (Ph.d.-serien for Det Humanistiske Fakultet, Aalborg Universitet).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Åben adgang
Fil
cultural psychology
Chile
economist
scientific activity
science
2016
366 Downloads (Pure)

Abduktive læreprocesser: Om at identificere designprocesser der kan fremme abduktive læreprocesser uden at gå på kompromis med faglige mål i undervisningen

Hjorth, R., 2016, Aalborg Universitetsforlag. 421 s. (Ph.d.-serien for Det Humanistiske Fakultet, Aalborg Universitet).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Åben adgang
Fil