• Rendsburggade 14

    9000 Aalborg

    Danmark

Publikationer 1992 2020

Filter
Paper uden forlag/tidsskrift
2011
1710 Downloads (Pure)

Low-Cost Hand Vein Pattern Recognition

Distler, M., Jensen, S. H. N., Myrtue, N. G., Petitimbert, C., Nasrollahi, K. & Moeslund, T. B., 2011. 4 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2009

“Mood-modules”: Interconnected Wireless Toy Units for Studies of Social Play through Musical and Sonic Games

Hansen, A-M. & Andersen, H. J., 2009. 4 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Sensors
Acoustic waves
Feedback
2007
19 Citationer (Scopus)

A scalable GPU-based approach to shading and shadowing for photorealistic real-time Augmented Reality

Madsen, C. B. & Laursen, R., 1 dec. 2007, s. 252-261. 10 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Augmented reality
Lighting
Hardware
Graphics processing unit
2006
373 Downloads (Pure)

Action Recognition using Motion Primitives

Moeslund, T. B., Fihl, P. & Holte, M. B., 2006. 10 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning

Åben adgang
Fil
Trajectories
Classifiers

To Become a 'Game Ego' On the phenomenological experience of being 'in game'

Hansen, O. E., 2006.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review