Det Humanistiske Fakultet

  • Kroghstræde 1

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

Publikationer

Filter
Konferenceabstrakt til konference
2020

1940-1945: A Critical Discursive Study of the Golden Age of Danish Jazz

Høyer, O. I., 2020, (Accepteret/In press).

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Change processes in Interprofessional Collaborative education and -practice in Health Care

Hindhede, A. L. & Andersen, V. H., 24 apr. 2020. 8 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Fil
46 Downloads (Pure)

From Inside the Knowledge Triangle – Collaboration for Inter-Organizational Learning

Møller, B. & Wegener, C., 2020, (Ikke-udgivet).

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Memory politics at memorial sites: Experiencing Valle de los Caidos

Brescó de Luna, I. & Wagoner, B., 2020.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

New technology and changes in prestige hierarchies among medical professionals

Hindhede, A. L. & Andersen, V. H., 2020.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Possibilities and constraints of the young adult brain damaged body: Politics of rehabilitative living

Hindhede, A. L., 2020.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Pragmatic tinkering in a high-tech elderly care facility: innovation with(in) care?

Wegener, C., 2020, (Ikke-udgivet).

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Pragmatism and organizing for change

Rylander Eklund, A., Revsbæk, L. & de Graaf, F. J., 4 jul. 2020, s. 1. 6 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Research and innovation in the Danish public school

Andreasen, K. E. & Rasmussen, P., 4 mar. 2020, s. 1. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Revisions, Resource Consultations and Their Interplay: A Study of L2 Student Writers

Haugaard, R., 2020, (Accepteret/In press).

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
Fil
9 Downloads (Pure)

TecArt learning practices for 1st to 3rd grade students

Buhl, M. & Skov, K., 2020, (Accepteret/In press).

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

The Need for Co-Responsibility for Workplace Learning in Elderly Care Training

Møller, B., 2020, (Ikke-udgivet).

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

The quest for uncertainty: Potentials for workplace learning in a practice of sharing and exploring doubt in uncertain situations

Møller, B., 2020, (Ikke-udgivet).

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

WHY USE OF SONG AND MUSIC IN DEMENTIA REHABILITATION?

Bidragets oversatte titel: Hvorfor brug af sang og musik i demensrehabiliteringOttesen, A. M., 15 feb. 2020.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2019

Active employee communication roles in the future: Voluntary no more?

Madsen, V. T. & Verhoeven, J. W. M., 8 feb. 2019. 3 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Active employee communication roles in the future: Voluntary no more?

Verhoeven, J. W. M. & Madsen, V. T., 2019, s. 152-153. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Active employee communication roles in the future: Voluntary or part of the job?

Bidragets oversatte titel: Fremtidens aktive medarbejderkommunikationsroller: Frivillige eller en del af jobbet?Madsen, V. T. & Verhoeven, J. W. M., 14 aug. 2019. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
Fil
14 Downloads (Pure)

Analysing the complexity of nature hikes with 360-degree and stereoscopic video recordings

Raudaskoski, P. L., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Animal Assisted Rehabilitation: A conceptual framework

Bidragets oversatte titel: Dyreassisteret rehabilitering: En konceptuel rammeHansen, T. G. B. & Glintborg, C., 9 maj 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Arts & Health in the Nordic countries: A historical overview and current developments

Jensen, A. & Torrissen, W., 6 aug. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

Assessment without a pre-developed tool in music therapy: some possibilities

Gattino, G. S., Storm, S. & Ala-Ruona, E., 2019, s. 98.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Balancing between play as an ontological event and clear learning goals

Thorsted, A. C., 8 aug. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Brain resonance patterns between a client and therapist in a GIM hyperscanning study: The interplay between imagery, emotions, and the music

Bidragets oversatte titel: Det ubevidste: Hvad betyder dette begreb for musikterapeuter i dag?Fachner, J., Maidhof, C., Grocke, D., Pedersen, I. N., Trondalen, G. & Bonde, L. O., 28 jun. 2019, s. 34.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Bridging Ontologies: A Generative Dance Between People and Practices

Buch, A., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Clinical supervision: Understanding of levels of supervision in forming a music therapist identity

Bidragets oversatte titel: Det ubevidste: Hvad betyder dette begreb for musikterapeuter i dag?Pedersen, I. N., 28 jun. 2019, s. 22.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Cognitive Rehabilitation Following Mild Traumatic Brain Injury Using Hypnotic Suggestion – A Pilot Study

Lindeløv, J. K., 23 maj 2019, s. 230. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Åben adgang

Collaborative research and practice development exploring inclusive practices for children in vulnerable positions

Ringsmose, C., 2019, s. 180-181.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
Fil
129 Downloads (Pure)

Communicative leadership on internal social media - a way to employee engagement?

Madsen, V. T., 26 sep. 2019. 3 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Consulting Psychology - Coaching Psychology

Spaten, O. M., 11 okt. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Corporate Social Responsibility or Corporate Social Control? A mapping and discussion of corporate health promotion in Denmark

Schmeltz, L. & Nisbeth Brøgger, M., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Culture in Organizational Practice

Buch, A. & Stjerne, I. S., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Det gode uddannelsesliv i praktikken på social- og sundhedshjælperuddannelsen, social- og sundhedsassistentuddannelsen og sygeplejerskeuddannelsen i Danmark

Louw, A., 2019, s. 1. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Fil
24 Downloads (Pure)

Digitalization and the enactment of school practices

Jørgensen, K. M., Bager, A. S., Holmgreen, L-L. & Löwstedt, J., 1 jan. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Emotions, race and gender – female students’ emotional reasoning about academic becoming in transnational higher education

Li, J. H., 2019, s. 29. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Employed to do – or not to do – research: Career strategies among PhD graduates in Denmark

Rasmussen, A. & Andreasen, K. E., 4 sep. 2019, s. 1. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

English teachers’ perspectives on school-based media literacy education

Weninger, C., 11 mar. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Expanding the beaten track: mapping and nudging cruise tourism mobility in the city

Gyimothy, S., Ferrante, M. & De Cantis, S., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Film music – collaborative world making

Kolstad, M., 2019, s. 1. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

Fil

From nobody to nae cunt: a translation stylistic analysis of Irvine Welsh’s dialectal adaptation of The first day of the Edinburgh Festival

Jensen, M. M. & Hill-Madsen, A., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

From teaching practices to theory-building: Synthesising unviersity lecturers' experiences with international education

Tange, H., 11 okt. 2019. 3 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
Fil
19 Downloads (Pure)

Gendered communication practices on Snapchat

Krogager, S. G. S., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

High functioning autism - do we need a different music therapy approach?

Gottfried, T., Oldfield, A., Gattino, G. S. & Carpente, J. A., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

How Does Upcoming Lecturer’s R&D Activities Affect Teaching?

Larsen, V., Duch, H. & Lund, B., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

How do we understand the unconscious in contemporary music therapy?

Bidragets oversatte titel: Det ubevidste: Hvad betyder dette begreb for musikterapeuter i dag?Strehlow, G., Lawes, M., Pedersen, I. N. & Yehuda, N., 28 jun. 2019, s. 19.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

How To Meet The Challenges Of Recent Changes In Danish VET?

Andreasen, K. E. & Duch, H. S., 3 sep. 2019, s. 1. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Identity dilemmas in organizational change and digitalization processes: A material-discursive study of organizational narrative-small-story dynamics

Bager, A. S., 5 maj 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Implementing and adjusting the idea of ”Professional Learning Communities"

Duch, H. & Andreasen, K. E., 10 mar. 2019, s. 582-583. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Interprofessional future workshops as a method towards anticipating a future flexible energy system

Horsbøl, A. & Andersen, P. V. K., 10 okt. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Investigating the patterns of organisational life through collaborative reflexive writing across organisational boundaries

Revsbæk, L., 2019. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review