• Nyhavnsgade 14

    9000 Aalborg

    Danmark

Organisationsprofil

Organisationsprofil

Den specifikke begivenhed der skabte muligheden og grundlaget for E-Learning Lab, var forsknings og udviklingsprojektet ViLL (Virtuel Læring og Lærings omgivelser), støttet af Ministeriet for Videnskab, Teknologi og Udvikling i projektet Det Digitale Nordjylland. Et af ViLL projektets primære formål var et etablere et forsknings og videnscenter - E-Learning Lab Nordjylland.

E-learning lab har til formål at støtte udvikling og anvendelse af e-learning regionalt og internationalt. E-learning lab har fire kerneaktiviteter:

- Eksperimenter og support
- Sparring og følgeforskning
- Grundforskning
- Formidling af forskning og viden

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som relaterer til enhedens profil, samt indholdet i de tilknyttede personprofiler. Det opdateres løbende med tilføjelsen af nye registreringer.

learning Samfundsvidenskab
learning environment Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
Bangladesh Samfundsvidenskab
interaction Samfundsvidenskab
research project Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Profiler

Foto af Pernille Viktoria Kathja Andersen

Pernille Viktoria Kathja Andersen

Person: VIP

20112020
Foto af David Boje

David Boje

Person: Ekstern

20132015

Projekter 1995 2021

Publikationer 1984 2019

Avoiding sendentary work: Exploring motivational issues

Bygholm, A. & Kappelgaard, L. H., 14 feb. 2019, (Afsendt) Context Sensitive Health Informatics 2019.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Borgernes grønne beslutninger

Christiansen, E. T., 2019, Klimaledelse: Klimaledelse. Born Rasmussen, E. & Friis Møller, H-M. (red.). Forlaget Andersen, 10 s. (Erhvervshåndbogen).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Designs for Learning as Springboards for Professional Development in Higher Education

Konnerup, U., Ryberg, T. & Sørensen, M. T., 2019, (Accepteret/In press) Networked Professional Learning: Emerging and equitable discourses for professional development. Springer, (Research in Networked Learning, Bind 7).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

learning
education
teacher
research planning
resources

Priser

Best Poster Award

Toine Bogers (Modtager), Maria Gäde (Modtager), Mark Hall (Modtager) & Mette Skov (Modtager), 22 mar. 2016

Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

Best Poster Award at iConference 2016

Mette Skov (Modtager), mar. 2016

Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

Aktiviteter 2001 2019

10th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning

Jacob Davidsen (Deltager)
15 jun. 201319 jun. 2013

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

10th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning

Jacob Davidsen (Deltager)
15 jun. 2013

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Fil

11th International Conference of the International Society for Knowledge Organization

Marianne Lykke (Oplægsholder)
23 feb. 201026 feb. 2010

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Presse/medie

Akademikere på grønt

Thomas Ryberg

07/12/2018

2 elementer af mediedækning

Presse/medie

Månedens gang på # SoMe

Thomas Ryberg

16/11/2018

1 element af mediedækning

Presse/medie