ILD - Forskningslab i IT og Læringsdesign

  • A. C. Meyers Vænge 15

    2450 København SV

    Danmark

Publikationer 1990 2020

Filter
Bidrag til rapport
2015
1627 Downloads (Pure)

A Danish international MOOC in professional care education: - MOOC case study for eASEM project

Buhl, M., Andreasen, L. B. & Jensen Mondrup, H., mar. 2015, National reports on MOOCs. Jung, H. & Kim, B. (red.). s. 160-178 18 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

Fil
2014

Fra TAVS til iTAVS: Remediering af en bog

Buhl, M., 2014, Bevægende børnelitteratur : Udviklingsprojekt afslører digital læselyst. Frausing, G. & Quist Henkel, A. (red.). Kommunernes Skolebiblioteksforening, s. 60-63 4 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

Fremtidens børnehave: Analyse og overvejelser til design

Martinussen, M. L., 2014, Fremtidens børnehave: Bæredygtighed i børnehøjde. Martinussen, M. (red.). SmartCityDK, s. 5-8 4 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

Åben adgang

iTAVS som visuel kultur og læringsressource

Buhl, M., 2014, Bevægende børnelitteratur: Udviklingsprojekt afslører digital læselyst. Frausing, G. & Quist Henkel, A. (red.). Kommunernes Skolebiblioteksforening, s. 8-17 10 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

2011

Mange Måder At Lære På - 3. Rapport - Marts 2011: Afsluttende rapport

Knoop, H. H. & Chemi, T., 30 mar. 2011, MMALP: Mange måder at lære på : Et forskningsbaseret udviklingssamarbejde mellem Vejle Kommune og Universe Research Lab. 195 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning