ILD - Forskningslab i IT og Læringsdesign

  • A. C. Meyers Vænge 15

    2450 København SV

    Danmark

Publikationer 1990 2020

Filter
Forord/Indledning/efterskrift
2018

Introduction

Orlander, A. A., Sillasen, M. & Otrel-Cass, K., 2018, Cultural, Social and Political Perspectives in Science Education: A Nordic View. Otrel-Cass, K., Sillasen, M. & Orlander, A. A. (red.). 1 udg. Springer, s. 1-4 4 s. (Cultural Studies of Science Education; Nr. 15).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

Preface

Vidakis, N., Brooks, A. L. & Brooks, E., 1 jan. 2018, Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: 6th International Conference, ArtsIT 2017, and Second International Conference, DLI 2017, Heraklion, Crete, Greece, October 30–31, 2017, Proceedings. Springer, s. V-VI (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST, Bind 229).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

Åben adgang
2017

Et kor af stemmer: Introduktion til antologien

Lindvang, C. & Beck, B. D., 21 nov. 2017, Musik, krop og følelser. Neuroaffektive processer i musikterapi. Lindvang, C. & Beck, B. D. (red.). Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 13-24 11 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftFormidling

Indledning: Elevernes egenproduktion og elevinddragelse

Sørensen, B. H., Levinsen, K. T. & Skovbjerg, H. M., 2017, Digital Produktion: Deltagelse og læring. Sørensen, B. H., Levinsen, K. T. & Skovbjerg, H. M. (red.). 1 udg. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, Bind 1. s. 5-10 6 s. (Undervisning og læring).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

Preface

Brooks, A. L. & Brooks, E., 2017, Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST. Springer, Bind 196. s. v-vii (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

2016

Indledning

Nortvig, A-M. & Hestbech, A. M., 2 nov. 2016, Nye design for uddannelse og undervisning: MOOCs - Massive Open Online Courses. Nortvig, A-M. & Hestbech, A. M. (red.). 1 udg. København : Dafolo Forlag A/S, s. 5-10 (Undervisning og læring).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

2015
4 Citationer (Scopus)

Interactive Storytelling: 8th International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2015 Proceedings

Schønau-Fog, H. (red.), Bruni, L. E. (red.), Louchart, S. (red.) & Baceviciute, S. (red.), 5 dec. 2015, Interactive Storytelling: 8th International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2015 Copenhagen, Denmark, November 30 – December 4, 2015 Proceedings. Springer, s. V-VI (Lecture Notes in Computer Science, Bind 9445).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

Technical presentations
Demonstrations
2014

Preface

Levinsen, K. T. & Ørngreen, R., 2014, Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL. Academic Conferences and Publishing International, s. vii ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

Sign evolution on multiple time scales (Special Issue)

Tylén, K. (red.) & Bruni, L. E. (red.), 2014, Sign Systems Studies. Tartu: University of Tartu Press, Bind 42(2/3). s. 169-171 3 s. (Sign Systems Studies, Bind 42 (2/3)).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

2012

The Concept of Ubiquity and Technology in Lifelong Learning

Buhl, M., Munira, T. A., Andreasen, L. B. & Fadzil, M., 2012, e-Learning for Lifelong Learning in Ubiquitous Society: e-ASEM Collaborative Research Paper. Lee, T. (red.). Seoul, South Korea: KNOU (Korea National Open University) Press, s. 1-18

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

2008

Indledning

Andreasen, L. B., Meyer, B. T. & Rattleff, P., 2008, Digitale medier og didaktisk design: Brug, erfaringer og forskning. Andreasen, L. B., Meyer, B. & Rattleff, P. (red.). København: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, s. 9-21

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review