ILD - Forskningslab i IT og Læringsdesign

  • A. C. Meyers Vænge 15

    2450 København SV

    Danmark

Publikationer 1990 2020

Filter
Review (oversigtsartikel)
2019

Assistive Learning Technologies for Learners with ADHD and ASD: a Review 2006-2016

Andersen, H. V. & Jensen, R. H. S., 22 feb. 2019, I : Læring og Medier (LOM). 11, 19

Publikation: Bidrag til tidsskriftReview (oversigtsartikel)Forskningpeer review

Åben adgang
ADHD
learning
group work
autism
brain
2018

Digital literacy: a qualitative systematic review

Tamborg, A. L., Dreyøe, J. & Fougt, S. S., 2018, I : Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 11, 19, 29 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftReview (oversigtsartikel)Forskningpeer review

Åben adgang
literacy
elementary education
primary education
lack
2013

Dialogic approaches to the study of subjectivity

Otrel-Cass, K., 2013, I : Dialogic Pedagogy: An International Online Journal. 1, s. B9-B11

Publikation: Bidrag til tidsskriftReview (oversigtsartikel)Forskningpeer review

Los Angeles
Publications