• PostadresseVis på kort

    Aalborg Universitet København, A.C. Meyers Vænge 15

    2450 København SV

Filter
Forord/Indledning/efterskrift

Søgeresultater

  • 2021

    Preface

    Brooks, E. I., 2021, Design, Learning, and Innovation. Springer, Bind 366. s. v-vi (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  • Preface

    Brooks, A., Brooks, E. I. & Jonathan, D., 2021, Interactivity and Game Creation: 9th EAI International Conference, ArtsIT 2020, Aalborg, Denmark, December 10–11, 2020, Proceedings. Springer, Bind 367 LNICST. s. v-vi (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  • 2020

    Preface

    Brooks, A. & Brooks, E. I., 2020, Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: 8th EAI International Conference, ArtsIT 2019 and 4th EAI International Conference, DLI 2019 Aalborg, Denmark, November 6–8, 2019 Proceedings. Brooks, A. & Brooks, E. I. (red.). Springer, s. v-viii (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering, Bind 328).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskning

  • 2019

    ECEL Preface

    Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B., 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning ECEL: 2019 Copenhagen. Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B. (red.). Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International, Bind 2019-November. s. xiv 1 s. ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskning

    Åben adgang
    Fil
    104 Downloads (Pure)
  • 2018

    Introduction

    Orlander, A. A., Sillasen, M. & Otrel-Cass, K., 2018, Cultural, Social and Political Perspectives in Science Education: A Nordic View. Otrel-Cass, K., Sillasen, M. & Orlander, A. A. (red.). 1 udg. Springer, s. 1-4 4 s. (Cultural Studies of Science Education; Nr. 15).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  • Preface

    Vidakis, N., Brooks, A. L. & Brooks, E., 1 jan. 2018, Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: 6th International Conference, ArtsIT 2017, and Second International Conference, DLI 2017, Heraklion, Crete, Greece, October 30–31, 2017, Proceedings. Springer, s. V-VI (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST, Bind 229).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

    Åben adgang
  • 2017

    Indledning: Elevernes egenproduktion og elevinddragelse

    Sørensen, B. H., Levinsen, K. T. & Skovbjerg, H. M., 2017, Digital Produktion: Deltagelse og læring. Sørensen, B. H., Levinsen, K. T. & Skovbjerg, H. M. (red.). 1 udg. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, Bind 1. s. 5-10 6 s. (Undervisning og læring).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  • Preface

    Brooks, A. L. & Brooks, E., 2017, Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST. Springer, Bind 196. s. v-vii (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  • 2016

    Indledning

    Nortvig, A.-M. & Hestbech, A. M., 2 nov. 2016, Nye design for uddannelse og undervisning: MOOCs - Massive Open Online Courses. Nortvig, A.-M. & Hestbech, A. M. (red.). 1 udg. København : Dafolo Forlag A/S, s. 5-10 (Undervisning og læring).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  • 2014

    Preface

    Levinsen, K. T. & Ørngreen, R., 2014, Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL. Academic Conferences and Publishing International, s. vii ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  • 2012

    The Concept of Ubiquity and Technology in Lifelong Learning

    Buhl, M., Munira, T. A., Andreasen, L. B. & Fadzil, M., 2012, e-Learning for Lifelong Learning in Ubiquitous Society: e-ASEM Collaborative Research Paper. Lee, T. (red.). Seoul, South Korea: KNOU (Korea National Open University) Press, s. 1-18

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  • 2008

    Indledning

    Andreasen, L. B., Meyer, B. T. & Rattleff, P., 2008, Digitale medier og didaktisk design: Brug, erfaringer og forskning. Andreasen, L. B., Meyer, B. & Rattleff, P. (red.). København: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, s. 9-21

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review