MÆRKK - Media Aesthetics & Experience Design: Communication, Culture & Cognition

  • Danmark

Publikationer 1982 2020

Filter
Antologi
2020

Research Methods for Digital Food Studies

Krogager, S. G. S. & Leer, J., 2020, (Under udarbejdelse) Routledge.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2018

TV-analyse

Agger, G. (red.), Christensen, J. R. (red.) & Jacobsen, L. B. (red.), 7 nov. 2018, Aarhus: Systime Academic. 362 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 7).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2017
760 Downloads (Pure)

Skriverier i luften: Festskrift til Jørgen Riber Christensen

Christiansen, S. L. (red.), Hansen, O. E. (red.), Hansen, K. T. (red.) & Simonsen, T. M. (red.), 16 jun. 2017, Aalborg Universitetsforlag. 326 s. (Interdisciplinære kulturstudier, Bind 9).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2015

Selektion: Om udvælgelse af medietekster til analyse

Graakjær, N. J. (red.) & Jessen, I. B. (red.), 2015, Systime Academic. 209 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 4).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2014

Oplevelsesstedet: Tekstanalytiske tilgange til oplevelsesdesigns

Jantzen, C. (red.), 2014, Systime Academic. 240 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 3).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2013

Online Videoer: På sociale medieplatforme

Hansen, O. E. (red.) & Hansen, L. H. (red.), 2013, Systime Academic. 170 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 2).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2012

Intuition

Raunsmed, E. (red.) & Zeller, J. (red.), dec. 2012, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 174 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Monstrologi. Frygtens manifestationer

Christensen, J. R. (red.) & Christiansen, S. L. (red.), 20 dec. 2012, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 351 s. (interdisciplinære kulturstudier; Nr. 4).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2011

Coaching - fokus på samtalen

Alrø, H. (red.), Dahl, P. N. (red.) & Frimann, S. (red.), 2011, Hans Reitzels Forlag. 224 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2010

Akademisk kvarter #1: Kød

Hansen, K. T. (red.) & Christensen, J. R. (red.), 1 sep. 2010, Aalborg: Aalborg Universitet. 180 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2009

Hvad gør den bænk der? in: Marie Nipper (ed.): Jeppe Hein. Sense City.

Jespersen, L. M. B., okt. 2009, Århus, ARoS : Aros. 7 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Music in Advertising: Commercial Sounds in Media Communication and Other Settings

Graakjær, N. J. (red.) & Jantzen, C. (red.), 2009, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 304 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

2008

Intimideringskommunikation

Borchmann, T. (red.) & Pedersen, B. T. (red.), 2008, Aalborg Universitetsforlag. 385 s. (MÆRKK; Nr. 5).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

Kommunikation og organisationsforandring

Alrø, H. (red.) & Frimann, S. (red.), 2008, Aalborg Universitetsforlag.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

2007

Forbrugssituationer: Perspektiver på oplevelsesøkonomi

Jantzen, C. (red.) & Rasmussen, T. A. (red.), 2007, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 472 s. (ExCITe-serien; Nr. 3).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

Oplevelsesøkonomi: vinkler på forbrug

Bidragets oversatte titel: Experience Economy: Perspectives on ConsumptionJantzen, C. (red.) & Rasmussen, T. A. (red.), 2007, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 284 s. (ExCITe; Nr. 2).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning