MÆRKK - Media Aesthetics & Experience Design: Communication, Culture & Cognition

  • Danmark

Publikationer 1982 2020

Filter
Bog
2019

Viraler og memer

Christensen, J. R., 11 jul. 2019, (Afsendt) Aalborg Universitetsforlag. 60 s. (Trend bites).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2017

Medieproduktion: Kommunikation med levende billeder

Christensen, J. R., Simonsen, T. M. & Hansen, O. E., 23 aug. 2017, Samfundslitteratur. 250 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

224 Downloads (Pure)
Åben adgang
Fil
psychophysiology
development of methods
triangulation
content analysis
target group
2015
3 Citationer (Scopus)

Analyzing music in advertising: Television commercials and consumer choice

Graakjær, N. J., 2015, 1 udg. New York: Routledge. 172 s. (Routledge Interpretive Marketing Research).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2014

Performing Beauty in Participatory Art and Culture

Heinrich, F., 23 mar. 2014, Routledge. 220 s. (Routledge Advances in Art and Visual Studies; Nr. 9).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Art
Conception
Artifact
Plato
Interactive Art
2013
696 Downloads (Pure)

iPad: Brugeroplevelser & Medieforståelse

Gudiksen, S. K., 2013, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 122 s. (e-bøger fra InDiMedia).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2012

Reklame: eller hvordan sætter man sving i bevidstheden

Stigel, J. (red.), 2012, Systime Academic. 234 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 1).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2011

Musik i tv-reklamer: Teori og analyse

Graakjær, N. J., 30 jun. 2011, 1 udg. Fredriksberg, København: Samfundslitteratur. 198 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Oplevelsesdesign: Tilrettelæggelse af unikke oplevelseskoncepter

Jantzen, C., Vetner, M. & Bouchet, J. K. L., 2011, 1 udg. Samfundslitteratur. 286 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2010

At the Intersection Between Art and Research. Practice-Based Research in the Performing Arts

Barton, B. (red.), Friberg, C. (red.) & Parekh-Gaihede, R. (red.), 2010, NSU Press. (NSU-press).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2008

Mediepsykologi

Allingham, P., 2008, Frydenlund Academic. 51 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Skab god kemi med dine kunder: Oplevelsesøkonomi i detailhandelen

Gaede, A. F., Rasmussen, T. A. (red.) & Jantzen, C. (red.), 2008, Aalborg Universitetsforlag. 173 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2007

Videnskabelig begrebsdannelse

Jantzen, C. & Thellefsen, T. L., 2007, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 286 s. (MÆRKK-serien; Nr. 4).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2006

Oplevelsens glossar

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, Aalborg: Aalborg Universitet.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Oplevelser. Koblinger og transformationer

Jantzen, C. & Jensen, J. F., 2006, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. (ExCITe; Nr. 1).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Smagskulturer og formidlingsformer

Eriksson, B., Jantzen, C., Hvidtfeld Madsen, K. & Scott Sørensen, A., 2006, Århus: Klim.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2005

Semiotik: 75 tegndefinitioner af Charles SandersPeirce. Samlet og analyseret af Robert Marty

Thellefsen, T. L. & Sørensen, B., 2005, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 118 s. (MÆRKK-serien; Nr. 3).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Vidensprofilering

Thellefsen, T. L., 2005, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. (MÆRKK-serien; Nr. 2).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

2004

Kulturens fremtid: æstetik uden grænser

Stigel, J., Kyndrup, M., Drotner, K., Richard, A. B., Svendsen, E., Ørum, T. & Bolt Rasmussen, M., 2004, Statens Humanistiske Forskningsråd. 75 s. (Temarapporter fra SHF Ønsker om viden).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Risikokonflikter: kommunikation og rationaler

Poulsen, T. S., 2004, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 163 s. (MÆRKK).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2002

En kulturforsker fra Australien - Den kulturanalytiske praksis

Jantzen, C., 2002

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1984

Verden er VIDEOunderlig

Lund, B., Rasmussen, T. A., Bygholm, A. & Jensen, B. N., 1984, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. (Serie om massekommunikation; Nr. 5).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1982

Arbejderkultur 1870-1924: En antologi

Gemzøe, A. & Agger, G., 1982, København: Medusa. 547 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning