MÆRKK - Media Aesthetics & Experience Design: Communication, Culture & Cognition

  • Danmark

Publikationer

Filter
Konferenceabstrakt til konference
2019

Gendered communication practices on Snapchat

Krogager, S. G. S., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Walking around to grasp visitor experiences

Skov, M., Jantzen, C., Lykke, M. & Stentoft Therkildsen, M., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2018

Voices of inclusion and exclusion - the intersection of practice theory and media studies

Toft-Nielsen, C. & Krogager, S. G. S., 24 maj 2018. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2017

Experience-Oriented Knowledge Organisation for the Transference of Scientific Knowledge from Universities to SMEs

Lykke, M., Løkkegaard, S. & Jantzen, C., 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Fil
208 Downloads (Pure)

Experimental interventions in Danish schools: iMovie as playful learning

Krogager, S. G. S., 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

2016

Children’s fear of food and trust in taste

Krogager, S. G. S., Povlsen, K. K., Pedersen, S. H. & Leer, J., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Food pleasures and media food aesthetics – a co-productive approach

Krogager, S. G. S., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Studying media literacy through iMovie

Povlsen, K. K. & Krogager, S. G. S., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

The Stigma of Stress and the Absence of Agency

Mølholm, M. & Vetner, M., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2015

A Rethinking of Transparency in Qualitative Reception Studies

Krogager, S. G. S. & From, U., 2015.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Snapchat: A new kind of Social Media with significantly Gendered Media Practices

Krogager, S. G. S. & Degn, H-P., 2015.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2014

Embodiment – and video game theory: Critical considerations

Hansen, O. E., 24 apr. 2014.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2013

Emotional Expression in Reality TV

Rasmussen, T. A., 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Engineering Beauty in Participatory Art

Heinrich, F., 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Philosophy through the Body

Friberg, C., 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Fil
109 Downloads (Pure)

Tent-Poles of the Blockbuster: How Transmedia Storytelling can Spin off a Mainstream Blockbuster

Bidragets oversatte titel: Blockbusterens tent-poles: Hvordan transmedial storytelling kan skabe mainstream blockbustersVistisen, P. & Jensen, T., 2013. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

The act of thinking. Reflection-through-action on the relation between body and mind

Lily, L. & Friberg, C., 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Fil
88 Downloads (Pure)

The new faces in advertising: From self-presentation to portrait piles in brand communication

Jessen, I. B., 17 jun. 2013.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2012

Searching for the Effectiveness of Sonic Logos

Bonde, A., 2012. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Fil
396 Downloads (Pure)

The Role of Media Aesthetics in Web Advertising Research

Jessen, I. B., 15 jun. 2012.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

206 Downloads (Pure)
2011

(Self)-representations on youtube

Simonsen, T. M., 2011.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Fil
322 Downloads (Pure)

Energy transition in and by the local media: the case of the ‘Energytown Frederikshavn’

Horsbøl, A., 12 aug. 2011. 5 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

2 Downloads (Pure)

Framing i netreklame

Jessen, I. B., 8 jun. 2011. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Investigating Multimodal Meaning Emergence through Cross-Paradigm Research

Bonde, A., 27 apr. 2011. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Fil
81 Downloads (Pure)
2010

Public engagement as a field of tension between bottom-up and top-down strategies: the case of climate change

Horsbøl, A. & Lassen, I., 14 okt. 2010.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Sounding out the shop - On music in commercial settings: Paperpræsentation ved konferencen WFAE 2010. Koli, Finland, 16.-19. juni.

Graakjær, N. J., 2010. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

The mobile library: Sociability on the move, democracy on wheels?

Raudaskoski, P. L. & Jensen, T., 20 okt. 2010.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2009

Ambient music in commercial settings - A preliminary mapping of a field of research

Graakjær, N. J., 2009. 10 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Image talk and professional identity at a Danish hospital

Horsbøl, A., 26 jun. 2009.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

2008

Glocalizing Genetically Modified Food: Time scales and ideology

Horsbøl, A. & Lassen, I., 2008.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

2007

Musikvidenskabelig interesse og interesse om musikvidenskaben - eksemplificeret ved reklamemusik

Graakjær, N. J., 2007.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

The experience of being engaged in a video game

Hansen, O. E., 2007.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

The struggle for recognition online: - When users become media personas

Christensen, L. H., 2007. 15 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Åben adgang
Fil
17805 Downloads (Pure)

Understanding the domestication of new media technologies through narrative interviews

Christensen, L. H., 2007.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Visual Perception, Motor Action, and the Video Game Experience

Hansen, O. E., 2007.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

2006

Analysing analysing rhetorics: communication experts in political journalism

Horsbøl, A., 2006.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Encountering the game world: the perception and experience of video game spaces

Hansen, O. E., 2006.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Åben adgang
Fil
159 Downloads (Pure)
2005

From Our Plan to My Promises. Multimodal Shifts in Political Advertisements.

Horsbøl, A., 2005. 24 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning