• PostadresseVis på kort

Musikkens Plads 1, Musikkens Hus

9000 Aalborg

Organisationsprofil

I Nordjysk Center for Kultur og Sundhed beskæftiger vi os med, hvordan kulturprodukter og kulturoplevelser kan bruges til at forbedre borgeres sundhed. Vi har fokus på at:

• styrke forskning og skabe ny viden om, hvordan kultur kan fremme sundhed.
  • styrke kvaliteten og den praktiske implementering ved at styrke vidensudveksling og samarbejde samt tilbyde relevante kompetenceudviklingskurser.
  • styrke samfundets udbytte ved at sætte fokus på borgeres sundhed og indgå aktivit i politiske diskussioner og debatter.

Nordjysk Center for Kultur og Sundhed er et samarbejde mellem Aalborg Universitet, Aalborg Universitetshospital, Region Nordjylland og Aalborg Kommune.

Fingerprint

Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som relaterer til enhedens profil, samt indholdet i de tilknyttede personprofiler. Det opdateres løbende med tilføjelsen af nye registreringer.

Samarbejde i de sidste fem år

Klik på punkterne for at se detaljerne.