• Niels Bohrs Vej 8

    6700 Esbjerg

    Danmark

Organisationsprofil

Organisationsprofil

Media Technology focus on research within technology, creativity and the combination of the two. Concretely, studies and combination of advanced technologies in areas such as computer vision and graphics, computer games, sensing and audio technology, interactive sound, animations, art and entertainment. At the same time it is investigated how these technologies influence human perception and interaction by applying them in solving real world problems.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som relaterer til enhedens profil, samt indholdet i de tilknyttede personprofiler. Det opdateres løbende med tilføjelsen af nye registreringer.

Patient rehabilitation Teknik og materialevidenskab
Virtual reality Teknik og materialevidenskab
learning Samfundsvidenskab
Rehabilitation Medicin og biovidenskab
Smartphones Teknik og materialevidenskab
Biofeedback Teknik og materialevidenskab
interactive media Samfundsvidenskab
Feedback Teknik og materialevidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2010 2021

Research Experts Committee on the CRAFT project Horizon 2020 proposal

Brooks, A. L.

01/03/201931/03/2021

Projekter: ProjektRådgivende projekt

TELL ME YOUR STORY - training diversity through digital stories

Brooks, A. L.

01/03/201816/05/2020

Projekter: ProjektForskning

Fil

Music and impairment

Brooks, A. L.

01/04/201601/09/2020

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2000 2019

An Interactive Multisensory Virtual Environment for Developmentally Disabled

Diaconu, A., Vreme, F., Sæderup, H., Arnoldson, H. P., Stolc, P., Brooks, A. L. & Holte, M. B., 31 jan. 2019, DLI. Springer VS, s. 406-417 (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST, Bind 265).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Virtual reality

ArtsIT/DLI History, Research and Network development

Brooks, A. L. & Brooks, E., 31 jan. 2019, Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: 7th EAI International Conference, ArtsIT 2018, and 3rd EAI International Conference, DLI 2018, ICTCC 2018, Braga, Portugal, October 24–26, 2018, Proceedings. Springer VS, Bind 265. s. 7-16 (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering, Bind 265).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Innovation
Augmented reality
Electric sparks
Patient rehabilitation
Virtual reality

A Virtual Promotional Tool for Student Enrolment

Ostaci, I-D., Secara, S., Møller, T., Nygaard, E. M. & Holte, M. B., 26 jun. 2019, I : EAI Endrosed Trasactions on Creative Technologies. 18, e1, 10 s., ct 18: e1.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

Priser

European Alliance for Innovation Recognised Fellow

Anthony Lewis Brooks (Modtager), 6 jul. 2019

Pris: Forsknings- uddannelses og innovationspriser

innovation
services
health
Europe
professional society

Students - VR Rehabilitation - Siemens prize

VR Rehabilitation (Modtager), 2 mar. 2017

Pris: Øvrige priser

Aktiviteter 1999 2020

Invited keynote

Anthony Lewis Brooks (Foredragsholder)
9 sep. 2020

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

SMARTACCESSIBILITY 2020 (Begivenhed)

Anthony Lewis Brooks (Formand)
22 mar. 202026 mar. 2020

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

European Commision (Ekstern organisation)

Anthony Lewis Brooks (Formand)
27 jan. 202031 jan. 2020

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe