20062020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Emneord

  • Kommunikation og Informatik
  • Spil
  • Design
  • Læring
  • Computational thinking
  • Teknologiforståelse
  • Teknologi i undervisning og læring
  • Design Thinking
  • Medieforskning
  • Kultur- og medieteori

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 40 Lignende profiler

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter

Publikationer

Spildesign giver meningsfulde udfordringer og fremmer undersøgende pædagogik

Hanghøj, T. & Ejsing-Duun, S., 2020, I : Unge Pædagoger. 81, 1, s. 101-111 11 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Design as a Mode of Inquiry in Design Pedagogy and Design Thinking

Ejsing-Duun, S. & Skovbjerg, H. M., 2019, I : The International Journal of Art & Design Education. 38, 2, s. 445-460

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  • 1 Citationer (Scopus)

    Design Thinking, Game Design, and School Subjects: What is the Connection?

    Ejsing-Duun, S. & Hanghøj, T., 2019, Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning, ECGBL 2019. Elbaek, L., Majgaard, G., Valente, A. & Khalid, S. (red.). Reading: Academic Conferences and Publishing International, s. 201-209 9 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

    44 Downloads (Pure)

    Developing Design Principles for Game-Related Design Thinking Activities

    Hanghøj, T., Krog Skott, C., Nielsen, B. L. & Ejsing-Duun, S., 2019, Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning, ECGBL 2019. Elbaek, L., Majgaard, G., Valente, A. & Khalid, S. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 308-316 9 s. (Proceedings of the European Conference on Games-based Learning).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

    Åben adgang
    Fil
    53 Downloads (Pure)

    Didaktisk gåderum: - som læringsredskab på videregående uddannelser

    Hautopp, H., Ejsing-Duun, S. & Vigild, T., 31 mar. 2019, I : Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 12, 20, 27 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Åben adgang

    Priser

    Top downloaded paper

    Ejsing-Duun, Stine (Modtager) & Helle Marie Skovbjerg (Modtager), 30 apr. 2020

    Pris: Øvrige priser

    Aktiviteter

    PhD Bedømmelsesudvalg (Begivenhed)

    Stine Ejsing-Duun (Medlem)

    jan. 2020feb. 2020

    Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

    Which Competences Do K-12 Students Develop when Learning through Design Thinking?  Presentation of a Systematic Literature Review

    Stine Ejsing-Duun (Foredragsholder)

    17 dec. 2019

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

    ViLD Annual 2019

    Mie Buhl (Arrangør), , Sia Søndergaard (Arrangør), , Kirsten Skov (Arrangør), , Tine Kjølsen (Arrangør), , Anders Stig Christensen (Arrangør), , Helle Marie Skovbjerg (Arrangør), & Stine Ejsing-Duun (Arrangør)

    14 nov. 2019

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

    Fagfællebedømmelse: Lektorat (Begivenhed)

    Stine Ejsing-Duun (Formand), , Helle Marie Skovbjerg (Medlem), & Jonas Löwgren (Medlem)

    13 nov. 201912 dec. 2019

    Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

    Datalogisk tænkning i et pædagogisk og didaktisk perspektiv

    Stine Ejsing-Duun (Foredragsholder)

    5 nov. 2019

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    Presse/medier

    Virksomheder ind i skolernes IT-undervisning

    Stine Ejsing-Duun

    22/10/2018

    1 element af Mediedækning

    Presse/medie

    Teknologiforståelse

    Stine Ejsing-Duun

    04/10/2018

    1 Mediebidrag

    Presse/medie

    Inviter virksomheder ind i it-undervisningen

    Stine Ejsing-Duun

    03/10/2018

    2 elementer af Mediedækning

    Presse/medie

    Forskere ser positive aspekter ved kodeklasser

    Stine Ejsing-Duun

    14/09/2017

    1 element af Mediedækning

    Presse/medie