20062022
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Keywords

  • Kommunikation og Informatik
  • Spil
  • Design
  • Læring
  • Computational thinking
  • Teknologiforståelse
  • Teknologi i undervisning og læring
  • Design Thinking
  • Medieforskning
  • Kultur- og medieteori

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

innovator Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
Students Teknik og materialevidenskab
school Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
creativity Samfundsvidenskab
art education Samfundsvidenskab
Blended Learning Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2007 2022

Publikationer 2006 2019

Didaktisk gåderum: - som læringsredskab på videregående uddannelser

Hautopp, H., Ejsing-Duun, S. & Vigild, T., 31 mar. 2019, I : Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 12, 20

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Digital produktion: deltagelse og læring

Skovbjerg, H. M., Holm Sørensen, B., Tweddell Levinsen, K. & Ejsing-Duun, S., 2019, 1. udgave udg. Dafolo Forlag A/S. (Undervisning og læring).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Design as a Mode of Inquiry in Design Pedagogy and Design Thinking

Ejsing-Duun, S. & Skovbjerg, H. M., 29 nov. 2018, I : International Journal of Art and Design Education.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

knowledge production
Teaching
visualization
student

Evaluering og dokumentation - Coding Class CPH

Ejsing-Duun, S., aug. 2018, 24 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

Visuelle vidensdelingspraksisser - et læringskoncept fra AAU

Ejsing-Duun, S., 27 feb. 2018

Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Undervisning

Åben adgang

Aktiviteter 2008 2019

10th European Conference on Games Based Learning

Stine Ejsing-Duun (Oplægsholder)
6 okt. 20167 okt. 2016

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

A Game Magically Circling

Stine Ejsing-Duun (Foredragsholder)
10 apr. 200811 apr. 2008

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Bachelor + kandidat ved ingeniør i oplevelse og læring

Stine Ejsing-Duun (Censor)
25 jun. 201826 jun. 2018

Aktivitet: Censoraktivitet og eksamineringEkstern censoraktivitet

Censor for bachelor og kandidatuddannelsen Lærings- og Oplevelsesteknologi

Stine Ejsing-Duun (Censor)
18 jun. 2015

Aktivitet: Censoraktivitet og eksamineringEkstern censoraktivitet

Censor ved uddannelsen Civilingeniør i Lærings- og Oplevelsesteknologi

Stine Ejsing-Duun (Censor)
12 jun. 201713 jun. 2017

Aktivitet: Censoraktivitet og eksamineringEkstern censoraktivitet

Presse/medie

Virksomheder ind i skolernes IT-undervisning

Stine Ejsing-Duun

22/10/2018

1 element af mediedækning

Presse/medie

Teknologiforståelse

Stine Ejsing-Duun

04/10/2018

1 mediebidrag

Presse/medie

Inviter virksomheder ind i it-undervisningen

Stine Ejsing-Duun

03/10/2018

2 elementer af mediedækning

Presse/medie

Forskere ser positive aspekter ved kodeklasser

Stine Ejsing-Duun

14/09/2017

1 element af mediedækning

Presse/medie