Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Keywords

  • Historie
  • Kommunikation og Informatik
  • Sprog og Litteratur
  • Medieforskning
  • Erhverv, kultur og kommunikation
  • Kultur og litteratur

Projekter 2001 2014

  Potentialeanalyse af oplevelsesøkonomiske projektideer med tilknytning til National Park Skjern Å.

Jensen, J. F., Jeppesen, B., Donslund, E. O. U. P. & Møller, P. C. E.

<ingen navn>

19/05/2010 → …

Projekter: ProjektForskning

IT-oplevelsescenter

Jensen, J. F., Boe, J., Abildgaard, J. & Christensen, K. J.

<ingen navn>

19/05/2010 → …

Projekter: ProjektForskning

Vikingeruten

Jensen, J. F.

<ingen navn>, Vækstforum Nordjylland

19/05/2010 → …

Projekter: ProjektForskning

Kreativ turisme - et oplevelses- og transformationsøkonomisk potentiale?

Jensen, J. F., Kofoed, P., Jeppesen, B. & Mogensen, L. S.

<ingen navn>

19/05/2010 → …

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 1988 2016

Det danske mediemiljø ved årtusindskiftet

Jensen, J. F., 2016, Dansk mediehistorie: 1995-2015. Bruhn Jensen, K. (red.). 2 udg. Samfundslitteratur, Bind 4. s. 11 - 32 20 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Fra computere til sociale medier

Jensen, J. F., 2016, Dansk mediehistorie 4: 1995-2015. Bruhn Jensen, K. (red.). 2 udg. Samfundslitteratur, Bind 4. s. 271 - 298 27 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Kulturarv på spil. Alternate Reality Games som kultur- og kulturarvsformidling

Jensen, J. F., 2015, MoOZ - Mobile Oplevelseszoner: Mobile medier, mobile brugere, mobile oplevelser. F. Jensen, J., Graakjær Smed, S. & Møller Østergaard, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 473 (ExCITe-serien; Nr. 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Mobile medier og lokationsbaserede medier: En teoretisk forståelsesramme

Jensen, J. F., 2015, MoOZ - Mobile OplevelsesZoner: Mobile medier, mobile brugere, mobile oplevelser . Jensen, J. F., Smed, S. G. & Østergaard, C. M. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 345 (ExCITe-serien; Nr. 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Model til effektvurdering og evaluering af oplevelsesøkonomiske projekter - med udgangspunkt i MoOZ projektet

Jensen, J. F., Jessen, L. B. & Nielsen, A. P., 2015, MoOZ - Mobile Oplevelseszoner: Mobile medier, mobile brugere, mobile oplevelser. Jensen, J. F., Graakjær Smed, S. & Møller Østergaard, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 241 (ExCITe-serien; Nr. 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Aktiviteter 1993 2009

Kick off konference for KIA - Kreativ Interaktion i Arbejdslivet

Jens F. Jensen (Oplægsholder)
2 dec. 20093 dec. 2009

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

MoOZ Workshop 1 : inspirationsoplæg ved MoOZ-workshop den 1.12.2009

Jens F. Jensen (Oplægsholder)
1 dec. 2009

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Fil

MoOZ Workshop 1 : oplæg om projektet

Jens F. Jensen (Oplægsholder)
1 dec. 2009

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Fil

MoOZ - workshop 1 : oplæg ved kreativitetsworkshop

Jens F. Jensen (Oplægsholder)
1 dec. 2009

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Fil

Presse/medie

Når museer bygger om, vokser besøgstallet

Jens F. Jensen

30/03/2019

2 elementer af mediedækning

Presse/medie

Interaktiv professor

Jens F. Jensen

06/05/2018

3 elementer af mediedækning

Presse/medie

Bornholmsk virksomhed fik årets Liljepris

Jens F. Jensen

21/06/2016

2 elementer af mediedækning

Presse/medie

Kulturhistorisk møde på Mors

Jens F. Jensen

25/08/2013

1 element af mediedækning

Presse/medie