Billede af Anders Bonde
  • Rendsburggade 14, 6-213

    9000 Aalborg

    Danmark

  • Rendsburggade 14, 6-213

    9000 Aalborg

    Danmark

19972019

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Emneord

  • Musik
  • Analyseteori og -metode
  • Musikalske multimedier
  • Musiksemiotik
  • Lydbranding
  • Metodetriangulering
  • Lydinstallationskunst

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 2 Lignende profiler

Projekter

Publikationer

Atmospherics i lyset af atmosfærer - eksemplificeret ved musik og vinkøb

Bonde, A. & Graakjær, N. J., 2019, Stemningens æstetik . Allingham, P., Graakjær, N., Grøn, R. & Jantzen, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 107-128 22 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Tvetydighedens æstetik i musik

Bonde, A., dec. 2019, Stemningens æstetik. Allingham, P., Graakjær, N., Grøn, R. & Jantzen, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 129-162 34 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Lyde sælger – også når de ikke er musikalske

Graakjær, N. J. & Bonde, A., 8 maj 2018, Videnskab.dk

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

Non-musical sound branding – a conceptualization and research overview

Graakjær, N. J. & Bonde, A., 2018, I : European Journal of Marketing. 52, 7/8, s. 1505-1525 21 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
1 Citationer (Scopus)
328 Downloads (Pure)

Ingeniørarbejde, autenticitetsressource eller kulturprodukt? Nogle tanker om lydbranding i moderne og postmoderne tider

Bonde, A., jun. 2017, Skriverier i luften: Festskrift til Jørgen Riber Christensen. Ledet Christiansen, S., Ertløv Hansen, O., Toft Hansen, K. & Mosebo Simonsen, T. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 101-119 19 s. 7. (Interdisciplinære kulturstudier, Bind 9).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil
61 Downloads (Pure)

Aktiviteter

Journal of Product and Brand Management (Tidsskrift)

Anders Bonde (Fagfællebedømmer)

okt. 2019nov. 2019

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Journal of Product and Brand Management (Tidsskrift)

Anders Bonde (Fagfællebedømmer)

jun. 2019jul. 2019

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Bedømmelse af 3 BA-projekter

Anders Bonde (Eksaminator)

dec. 2018jan. 2019

Aktivitet: Censoraktivitet og eksamineringEkstern censoraktivitet

Bedømmelse af 3 specialer

Anders Bonde (Eksaminator)

maj 2018jun. 2018

Aktivitet: Censoraktivitet og eksamineringEkstern censoraktivitet

Formand for bedømmelsesudvalg - adjunktur (Begivenhed)

Anders Bonde (Formand)

feb. 2018mar. 2018

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Presse/medier

Branding med lyd

Anders Bonde

19/11/2019

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Den tiltagende brug af lydbranding

Anders Bonde

07/05/2014

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Brug musik... det virker

Anders Bonde

14/03/2014

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Ekspert: Derfor er lydbranding vigtigt for en virksomhed

Anders Bonde

06/03/2014

1 element af Mediedækning

Presse/medie