Foto af Anders Bonde
  • Rendsburggade 14, 6-213

    9000 Aalborg

    Danmark

  • Rendsburggade 14, 6-213

    9000 Aalborg

    Danmark

19972019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Emneord

  • Musik
  • Analyseteori og -metode
  • Musikalske multimedier
  • Musiksemiotik
  • Lydbranding
  • Metodetriangulering
  • Lydinstallationskunst

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

Music Kunst og humaniora
Aporia Kunst og humaniora
Multimodal Interaction Kunst og humaniora
Resources Kunst og humaniora
Multimodality Kunst og humaniora
Gesture Kunst og humaniora
Composer Kunst og humaniora
Discontinuity Kunst og humaniora

Projekter 2003 2019

Publikationer 1997 2019

Atmospherics i lyset af atmosfærer - eksemplificeret ved musik og vinkøb

Bonde, A. & Graakjær, N. J., 2019, Stemningens æstetik . Allingham, P., Graakjær, N., Grøn, R. & Jantzen, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 107-128 22 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Tvetydighedens æstetik i musik

Bonde, A., dec. 2019, Stemningens æstetik. Allingham, P., Graakjær, N., Grøn, R. & Jantzen, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 129-162 34 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Lyde sælger – også når de ikke er musikalske

Graakjær, N. J. & Bonde, A., 8 maj 2018, Videnskab.dk

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

279 Downloads (Pure)

Non-musical sound branding – a conceptualization and research overview

Graakjær, N. J. & Bonde, A., 2018, I : European Journal of Marketing. 52, 7/8, s. 1505-1525

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Ingeniørarbejde, autenticitetsressource eller kulturprodukt? Nogle tanker om lydbranding i moderne og postmoderne tider

Bonde, A., jun. 2017, Skriverier i luften: Festskrift til Jørgen Riber Christensen. Ledet Christiansen, S., Ertløv Hansen, O., Toft Hansen, K. & Mosebo Simonsen, T. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 101-119 19 s. 7. (Interdisciplinære kulturstudier, Bind 9).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Aktiviteter 2005 2019

Journal of Product and Brand Management (Tidsskrift)

Anders Bonde (Fagfællebedømmer)
okt. 2019nov. 2019

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Journal of Product and Brand Management (Tidsskrift)

Anders Bonde (Fagfællebedømmer)
jun. 2019jul. 2019

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Bedømmelse af 3 BA-projekter

Anders Bonde (Eksaminator)
dec. 2018jan. 2019

Aktivitet: Censoraktivitet og eksamineringEkstern censoraktivitet

Bedømmelse af 3 specialer

Anders Bonde (Eksaminator)
maj 2018jun. 2018

Aktivitet: Censoraktivitet og eksamineringEkstern censoraktivitet

Formand for bedømmelsesudvalg - adjunktur (Begivenhed)

Anders Bonde (Formand)
feb. 2018mar. 2018

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Presse/medie

Branding med lyd

Anders Bonde

19/11/2019

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Den tiltagende brug af lydbranding

Anders Bonde

07/05/2014

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Brug musik... det virker

Anders Bonde

14/03/2014

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Ekspert: Derfor er lydbranding vigtigt for en virksomhed

Anders Bonde

06/03/2014

1 element af Mediedækning

Presse/medie