Foto af Anders Bonde
  • Rendsburggade 14, 6-213

    9000 Aalborg

    Danmark

  • Rendsburggade 14, 6-213

    9000 Aalborg

    Danmark

19972019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 1997 2018

Filter
Bidrag til bog/antologi
2017
50 Downloads (Pure)

Ingeniørarbejde, autenticitetsressource eller kulturprodukt? Nogle tanker om lydbranding i moderne og postmoderne tider

Bonde, A., jun. 2017, Skriverier i luften: Festskrift til Jørgen Riber Christensen. Ledet Christiansen, S., Ertløv Hansen, O., Toft Hansen, K. & Mosebo Simonsen, T. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 101-119 19 s. 7. (Interdisciplinære kulturstudier, Bind 9).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2015

Emergens som teoretisk rammeværk i analysen af multimodale medieprodukter

Bonde, A., jan. 2015, Lydspor: Når musikk møter tekst og bilder. Markussen, B. (red.). Kristiansand: Portal Forlag, s. 22-47

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Fra linje til konstellasjon: Musikkvideo som tilværelsesmodell

Lombnæs, A. G. & Bonde, A., jan. 2015, Lydspor: Når musikk møter tekst og bilder. Markussen, B. (red.). Kristiansand: Portal Forlag, s. 100-126 27 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2014

Udtryksforstærkning i audiovisuelle kortformater: En kvantitativ undersøgelse af samspillet mellem musik og levende billeder

Bonde, A. & Hansen, A. G., 2014, Blik for lyd: Om lyd i kontekst. Lønstrup, A., Rørdam Larsen, C., Gram, N. & Bonde, A. (red.). Århus: Klim

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2012

Musik og levende billeder i reklameformatet. En empirisk undersøgelse af relationen

Bonde, A. & Graakjær, N. J., 2012, Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?. Stigel, J. (red.). Systime Academic, Bind 1. s. 99-144 45 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2009

Distant Lands of Danger and Pleasure: Musical Exotica as Devices for Feminization in Xena: Warrior Princess

Bonde, A., 2009, Marvelous Fantasy: Is It Really a Kind of Magic?. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 259-283 25 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

On the Commercialization of Shostakovich’s ‘Waltz No. 2’: A Case Study of Textual, Contextual and Intertextual Meaning of Music

Bonde, A., 2009, Music in Advertising: Commercial Sounds in Media Communication and Other Settings. Graakjær, N. J. & Jantzen, C. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 141-167 27 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

2005

Et sætteoretisk-hermeneutisk lynnedslag i skærsommernatten: - eller lidt om ”pylrede” kornmodstenorer uden alt for megen glans

Bonde, A., 2005, Finn'sk Festskrift: - blandede bidrag, sange og billeder fra kolleger ved Institut for musik og musikterapi ved Finn Egeland Hansens afsked den 30.9.2005. Bonde, L. O. (red.). Aalborg: Institut for Musik og Musikterapi, Aalborg Universitet, s. 1-8 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling