• Rendsburggade 14, 1-232

    9000 Aalborg

    Danmark

  • Rendsburggade 14, 1-232

    9000 Aalborg

    Danmark

1992 …2019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 1992 2019

Filter
Bog
2011

Oplevelsesdesign: Tilrettelæggelse af unikke oplevelseskoncepter

Jantzen, C., Vetner, M. & Bouchet, J. K. L., 2011, 1 udg. Samfundslitteratur. 286 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2008

Skab god kemi med dine kunder: Oplevelsesøkonomi i detailhandelen

Gaede, A. F., Rasmussen, T. A. (red.) & Jantzen, C. (red.), 2008, Aalborg Universitetsforlag. 173 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2007

Videnskabelig begrebsdannelse

Jantzen, C. & Thellefsen, T. L., 2007, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 286 s. (MÆRKK-serien; Nr. 4).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2006

Oplevelsens glossar

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, Aalborg: Aalborg Universitet.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Oplevelser. Koblinger og transformationer

Jantzen, C. & Jensen, J. F., 2006, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. (ExCITe; Nr. 1).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Smagskulturer og formidlingsformer

Eriksson, B., Jantzen, C., Hvidtfeld Madsen, K. & Scott Sørensen, A., 2006, Århus: Klim.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2004

Tema: medieret markedskommunikation

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 2004, Sammenslutningen af Medieforskere i Danmark. 77 s. (MedieKultur; Nr. 37).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2002

En kulturforsker fra Australien - Den kulturanalytiske praksis

Jantzen, C., 2002

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Reality-tv

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 2002, Århus: MedieKultur. 119 s. (MedieKultur; Nr. 34).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2000

Production and Consumption from a Different Perspective

Jantzen, C. & Fitchett, J., 2000

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1999

Børne- og ungdomsmedier

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 1999, Århus: MedieKultur. (MedieKultur; Nr. nr. 29).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Tegneserier

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 1999, Århus: MedieKultur. (MedieKultur; Nr. nr. 30).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1997

Consumer Research in Transition: from Buyer Behavior to Consumption Studies

Jantzen, C. & Østergaard, P., 1997

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

De reklamerelaterede budskaber i tv

Jantzen, C., 1997

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Fra evolution til strukturation: rids af nogle kulturteoretiske positioner

Jantzen, C., 1997, Aalborg: Aalborg Universitet.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1995

Reklamen i dansk landsdækkende tv

Jantzen, C. & Stigel, J., 1995, Kbh.: Erhvervs- og Boligstyrelsen. (Rapport udgivet af Medieudvalget, Statsministeriet).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning