• Rendsburggade 14, 1-232

    9000 Aalborg

    Danmark

  • Rendsburggade 14, 1-232

    9000 Aalborg

    Danmark

1992 …2019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 1992 2019

Filter
Tidsskriftartikel
2019

Intet nyt under solen: Æstetik og kommunikation

Jantzen, C., 2019, (Under udarbejdelse) I : Akademisk Kvarter.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

The walking cure: Walk-along som undersøgelsesmetode til brugeroplevelser

Jantzen, C., Lykke, M. & Skov, M., 2019, I : Akademisk Kvarter. 18, s. 169 182 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
2018
1 Citation (Scopus)
1 Citation (Scopus)

Experience-oriented knowledge organisation for the transference of scientific knowledge from universities to SMEs

Lykke, M., Lokkegaard, S. & Jantzen, C., 1 jan. 2018, I : Knowledge Organization. 45, 2, s. 137-151 15 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

High pulse: How visitors experience an exhibition engaging families in co-creation, collaboration and dialogue

Lykke, M., Skov, M., Jantzen, C. & Therkelsen, M. S., 2018, (Afsendt) I : Curator.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Introducing Walk-alongs in Visitor Studies: A Mobile Method Approach to Studying User Experience

Skov, M., Lykke, M. & Jantzen, C., 3 jul. 2018, I : Visitor Studies. 21, 2, s. 189-210 22 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Health
experience
Visitor Studies
Approaches to Studying
User Experience
2015

Motivating students through positive learning experiences: A comparison of three learning designs for computer programming courses

Lykke, M., Coto Chotto, M., Jantzen, C., Mora, S. & Svendsen, N. V., 2015, I : Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 3, 2, s. 80-108 29 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
programming
learning
experience
student
emotion
2013
4 Citationer (Scopus)
956 Downloads (Pure)

A critique of the ontology of consumer enchantment

Østergaard, P., Fitchett, J. & Jantzen, C., 2013, I : Journal of Consumer Behaviour. 12, 5, s. 337–344 8 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Fil

Det pragmatiske kulturbegreb

Jantzen, C., 2013, I : Gjallerhorn. 17, s. 40-49 9 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2012

Dirndl. Dragten som tidssvarende tradition

Jantzen, C., 2012, I : Aktuel forskning ved Institut for Litteratur, Kultur og Medier.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

19 Citationer (Scopus)

Just for Fun? The Emotional Regime of Experiential Consumption

Jantzen, C., Fitchett, J., Østergaard, P. & Vetner, M., 2012, I : Marketing Theory. 12, 2, s. 137–154 19 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2011

Wienermelange: ”Hjemlighed” og fremmedhed

Jantzen, C., 2011, I : Nordiske Udkast. 38, 1 & 2, s. 75-92

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2010

Byg-din-egen-bamse-økonomien

Jantzen, C. & Vetner, M., 18 jan. 2010, I : Turbulens.net. 5 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

På tanken: Kultur som poetik

Frimann, S. & Jantzen, C., 15 feb. 2010, I : Qualitative Studies. 1, 1, s. 48-74 27 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2008

Designing Urban Experiences. The Case of Zuidas, Amsterdam

Jantzen, C. & Vetner, M., 2008, I : Knowledge Technology and Policy. 21, 4, s. 149-162 13 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Amsterdam
Structure of Experience
Urban Planning
Outskirts
Planning

Emotioneld design er kommet for at blive

Jantzen, C., 2008, I : Inform lounge edition. 08, 06, s. 16

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Hjernen vil have Coca Cola: Hvorfor køber forbrugerne Coca Cola, når de bedst kan lide Pepsi?

Jantzen, C., 2008, I : Symboløkonomiske Nyheder. 26, s. 4-6 3 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Kroppen husker som en elefant

Jantzen, C. & Østergaard, P., 1 okt. 2008, I : Market Magazine. 28, s. 15-20 5 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Personaliseret storytelling

Jantzen, C., 2008, I : Symboløkonomiske Nyheder. 25, s. 4 7 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Underholdning, emotioner og personlighed: Et mediepsykologisk perspektiv på underholdningspræferencer

Jantzen, C. & Vetner, M., 2 dec. 2008, I : MedieKultur. 45, s. 3-22 20 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2007

Oplevelser er brugerdrevne

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 2007, I : Symboløkonomiske Nyheder. 18, s. 12-14

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

2006
34 Citationer (Scopus)

Becoming ‘a woman to the backbone’:  Lingerie Consumption and the Experience of Feminine Identity

Jantzen, C., Østergaard, P. & Vieira, C. M. S., 2006, I : Journal of Consumer Culture. 2, s. 177–202

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Psychology
identity formation
experience
Interviews
Technology

Branding

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : Oplevelsens glosar.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Dagbog

Jantzen, C., 2006, I : Agenda. De studerendes blad. 5, s. 24-25

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

7 Citationer (Scopus)

Doing and Meaning: towards an integrated approach to the study of women's relationship to underwear

Jantzen, C., Chin, D. A. & Østergaard, P., 2006, I : Journal of Consumer Culture. 6, 6, s. 379-401

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Emotion

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : http://www.maerkk.aau.dk/oplevelser/emotion.htm.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Kreativitet

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : Oplevelsens glosar.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Mere end meninger: oplevelsesøkonomiske perspektiver på forbrug

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : Symboløkonomiske Nyheder. 15, s. 6-9

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Nydelse

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : http://www.maerkk.aau.dk/oplevelser/.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Oplevelse

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : Oplevelsens glosar.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Oplevelsens struktur

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : Oplevelsens glosar.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Oplevelser er brugerdrevne

Rasmussen, T. A. & Jantzen, C., 2006, I : Symboløkonomiske Nyheder.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Oplevelsesdesign

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : Oplevelsens glosar.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Oplevelsessamfund

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : Oplevelsens glosar.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Oplevelsesteknologi

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : Oplevelsens glosar.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Oplevelsesøkonomi

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : Oplevelsens glosar.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Oplevelsesøkonomi, begreber og definitioner

Rasmussen, T. A. & Jantzen, C., 2006, I : InDiMedia : nyhedsbrev om interaktive digitale medier.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Æstetik

Jantzen, C. & Vetner, M., 2006, I : Mærkk - online.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

2005

Humanistic Research for the Future

Jantzen, C., 2005, I : Newsletter on Usercentered Interactive Digital TV. 4

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Humanistisk forskning for fremtiden

Jantzen, C., 2005, I : InDiMedia : nyhedsbrev om interaktive digitale medier. 5, s. 7

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Oplevelser. Her, der og alle vegne

Jantzen, C. & Vetner, M., 2005, I : Business class : Nordjyllands erhvervsmagasin til professionelle beslutningstagere. oktober, s. 40-41

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Oplevelser. Her, der og alle vegne

Jantzen, C. & Vetner, M., 2005, I : Mærkk - online.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Perler for svin? danskevalueringen er ved at være afsluttet

Jantzen, C., 2005, I : Mellemrummet - tidskrift for dansk. 8, s. 61-64

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

2004

Every business is a stage without actors

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 2004, I : Kommunikationforum.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Hvad har markedskommunikation med æstetik at gøre?

Jantzen, C., 2004, I : KIM: Kommunikations-, informations- & medievidenskab. s. 5

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Indledning (Tema: medieret markedskommunikation )

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 2004, I : MedieKultur. 37, s. 3-4

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Nyd det så længe det varer: oplevelsesøkonomien i humanistisk belysning

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 2004, I : Humaniora. 4

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling