Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 7 Lignende profiler
engineering Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
peer review Samfundsvidenskab
teamwork Samfundsvidenskab
learning environment Samfundsvidenskab
research method Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2014 2018

Institutional Change Strategies to PBL and ESD

Kolmos, A., Holgaard, J. E., Dahms, M. L. & Graaff, E. D.

01/12/201401/02/2018

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2010 2018

4 Citationer (Scopus)

How authors did it – a methodological analysis of recent engineering education research papers in the European Journal of Engineering Education

Malmi, L., Adawi, T., Curmi, R., de Graaff, E., Duffy, G., Kautz, C., Kinnunen, P. & Williams, B., 2018, I : European Journal of Engineering Education. 43, 2, s. 171-189 19 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Engineering education
engineering
research process
education
descriptive statistics

Características del aprendizaje basado en problemas

de Graaff, E. & Kolmos, A., 2017, Aprendizaje basado en problemas en ingeniería: Teoría y práctica. Rodriguez-Mesa, F., Kolmos, A. & Guerra, A. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 24-39

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Diversidad del PBL: Principios y modelos de aprendizaje

Kolmos, A., de Graaff, E. & Du, X., 2017, Aprendizaje basado en problemas en ingeniería: Teoría y práctica. Rodriguez-Mesa, F., Kolmos, A. & Guerra, A. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 39-57

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Gestión de cambio al PBL

Kolmos, A. & de Graaff, E., 2017, Aprendizaje basado en problemas en ingeniería: Teoría y práctica. Rodriguez-Mesa, F., Kolmos, A. & Guerra, A. (red.). Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, s. 230-246 16 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Guest Editorial I

Arana Arexolaleiba, N., Guerra, A., Kolmos, A., de Graaff, E. & Lima, R. M., 2017, I : International Journal of Engineering Education. 33, 3, s. 940-941

Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskningpeer review