Foto af Jette Egelund Holgaard
  • Telefon9815 1085, 2623 0018, +9940 9811, 9940 9811, +45 2623 0018
  • E-mailjeh@plan.aau.dk
  • Rendsburggade 14, 3367

    9000 Aalborg

    Danmark

  • Fibigerstræde 13

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

19982019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 52 Lignende profiler
engineering Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
learning environment Samfundsvidenskab
innovation Samfundsvidenskab
engineer Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
employability Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2001 2018

Publikationer 1998 2019

Contextual Learning for Sustainability

Guerra, A. O. P. D. C. & Holgaard, J. E., 2019, Encyclopedia of Sustainability in Higher Education. Leal Filho, W. (red.). Springer

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Undervisning og vejledning i studiekompetencer: Best Practice katalog

Bøgelund, P., Holgaard, J. E., Therkelsen, H. F., Davidsen, J. & Telléus, P. K. K., 2019, (Afsendt) Aalborg Universitetsforlag. 20 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

University reform pedagogies in Denmark: The case of problem-based learning

Dahl, B. & Holgaard, J. E., 2019, (Afsendt) I : Revue internationale d’éducation de Sèvres.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Active Learning On-Line: a challenge explored

Velmurugan, G., Dahms, M. L., Holgaard, J. E., Kolmos, A. & Ryberg, T., 1 jan. 2018, Proceedings of the PAEE/ALE’2018, 10th International Symposium Project Approaches in Engineering Education, PAEE, and 15th Workshop on Active Learning in Engineering Education, ALE, 28 February-2 March 2018, Brasilia, Brazil. University of Minho, Bind 8. s. 223-231 9 s. (International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE), Bind 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
learning
electricity supply
classroom
Teaching
learning theory

Aktiviteter 2005 2005

  • 1 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Science Engineering, Competence and Social Formation

Jette Egelund Holgaard (Oplægsholder)
3 mar. 20054 mar. 2005

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Presse/medie

Regeringen ignorerer forskningsresultater

Anette Kolmos & Jette Egelund Holgaard

25/01/2008

1 element af mediedækning

Presse/medie