Filter
Encyclopædiartikel

Søgeresultater

  • Advertising

    Graakjær, N. J., 2019, The SAGE International Encyclopedia of Music and Culture. Sturman, J. (red.). SAGE Publications, s. 18-19 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  • Commercial music

    Graakjær, N. J., 2019, The SAGE International Encyclopedia of Music and Culture. Sturman, J. (red.). SAGE Publications, s. 598-604 7 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  • Football tourism

    Graakjær, N. J., 2022, Encyclopedia of Tourism and Management Marketing. Edward Elgar Publishing

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  • Lydbranding

    Graakjær, N. J., 2020, Medie- og kommunikationsleksikon. Agger, G., Kristensen, N. N., Jauert, P. & Schrøder, K. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  • Manipulation

    Graakjær, N. J., 2014, Music in the Social and Behavioral Sciences: An Encyclopedia. Forde Thompson, W. (red.). SAGE Publications, s. 668-670 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  • Marketing

    Graakjær, N. J., 2014, Music in the Social and Behavioral Sciences: An Encyclopedia. Forde Thompson, W. (red.). SAGE Publications, s. 673-677 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  • Television

    Graakjær, N. J., 2019, The SAGE International Encyclopedia of Music and Culture. Sturman, J. (red.). SAGE Publications, s. 2160-2164 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review