Projekter pr. år
Fingerprint
- 7 Lignende profiler
Netværk
Projekter
-
Viden for Tiden: Dansk Turisme Efter Covid-19
James, L., Ren, C., Munk, A. K. & Therkelsen, A.
03/08/2020 → 31/05/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
Taste of Place
Therkelsen, A., Gyimóthy, S. & Halkier, H.
03/12/2012 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
Food and tourist experiences
Therkelsen, A. & Blichfeldt, B. S.
01/02/2011 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
-
Tænk hvis Svinkløv badehotel kunne tale
Therkelsen, A., Jensen, O. B. & Lange, I. S. G.
15/10/2016 → 15/10/2019
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Place branding for sustainable development: The role of tourism in sustainable place branding strategies
Therkelsen, A., James, L. & Halkier, H., 2021, (Accepteret/In press) Image, Marketing, and Branding of Places and Place-based Brands: The State of the Art . Papadopoulos, N. & Cleveland, M. (red.). Edward Elgar PublishingPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Sustainable Development Goals in Place Branding: Developing a Research Agenda
Therkelsen, A., James, L. & Halkier, H., 2021, (Accepteret/In press) A Research Agenda for Place Branding. Medway, D., Warnaby, G. & Byrom, J. (red.). Edward Elgar PublishingPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Kulturoplevelser under pandemien: Powered up, virtual by origin, co-created online
Therkelsen, A., Ren, C. & James, L., 2020Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
-
Constructing ‘empty’ places: Discourses and place materiality in the wake of disruption
Therkelsen, A., Jensen, O. B. & Lange, I. S. G., 2019, I: Space & Culture.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Brand Conformity in a Food Place Context
Therkelsen, A., jan. 2018, Inclusive Place Branding: Critical Perspectives on Theory and Practice. Kavaratzis, M., Giovanardi, M. & Lichrou, M. (red.). Routledge, (Routledge Studies in Critical Marketing).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Priser
-
Forfatter til mest downloadede artikel i Skandinavian Journal of Hospitality and Tourism
Therkelsen, Anette (Modtager), 24 sep. 2005
Pris: Øvrige priser
Aktiviteter
-
InnoCoast
Anette Therkelsen (Arrangør)
24 jan. 2019Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
Det Nationale Turismeforum, Erhvervsministeriet (Ekstern organisation)
Anette Therkelsen (Medlem)
1 jan. 2019 → 31 dec. 2022Aktivitet: Medlemskab › Bestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation
-
Uddannelses- og Forskningsministeriet (Ekstern organisation)
Anette Therkelsen (Medlem)
jun. 2018 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende
-
Aalborghus Gymnasium & HF (Ekstern organisation)
Anette Therkelsen (Medlem)
apr. 2018 → apr. 2022Aktivitet: Medlemskab › Bestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation
-
Fødevarefestival ved kysten. Oplevelser og afledte effekter
Anette Therkelsen (Foredragsholder), Henrik Halkier (Foredragsholder) & Laura James (Foredragsholder)
14 dec. 2017Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
Fil
Presse/medier
-
Kampen om outdoor-folket: Hoteller vil forkæle cykelturisterne
04/01/2021 → 05/01/2021
2 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
-
-
Eksperterne er enige: Turisterne vender altid tilbage
06/04/2020
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-