• Kroghstræde 3, 3-216

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

  • Kroghstræde 3, 3-216

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

1991 …2020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 97 Lignende profiler
learning Samfundsvidenskab
lifelong learning Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
nurse Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
learning culture Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 1999 2020

Studieliv og psykosociale problemer.Unges identitetsprocesser og fællesskaber i videregående uddannelser

Wulf-Andersen, T. Ø., Larsen, L., Krogh, L., Jensen, A. A., Hulgård Kristiansen, M., Christensen, A. T. B. & Salling Weber, S.

01/01/201831/12/2020

Projekter: ProjektForskning

Nordisk Didaktik

Lund, B., Jensen, J. B. & Jensen, A. A.

01/06/2015 → …

Projekter: ProjektAndet

Centre for Health Communication

Strunck, J., Lassen, I., Askehave, I., Jæger, K., Jensen, A. A. & Stefansen, S.

<ingen navn>

19/05/2010 → …

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 1991 2020

Hvordan danne til demokrati, hvis den demokratiske respons erfares som ”udemokratisk” og mis-tillidsskabende?

Lund, B. & Jensen, A. A., 2020, (Under udarbejdelse) I : NoAD -Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Challenges and possibilities for PBL teachers in Higher Education

Lund, B. & Jensen, A. A., 1 jul. 2019, (Accepteret/In press) I : Encyclopedia of Teacher Education.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Hvad er didaktik?

Andreasen, K. E. & Jensen, A. A., 25 jun. 2019, 1 udg. Akademisk Forlag. 160 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Intensive PBL-forløb som platform for employability

Krogh, L., Jensen, A. A., Bach, S. K., Christensen, C. H., Svidt, K. & Wyke, S. C. S., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

Fil

Introduction

Stentoft, D., Jensen, A. A. & Ravn, O., 2019, Interdisciplinarity and Problem-based learning in Higher Education: Research and perspectives from Aalborg University. Jensen, A. A., Stentoft, D. & Ravn, O. (red.). 1 udg. Springer, s. 3-7 (Innovation and Change in Professional Education).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Aktiviteter 2002 2018

Undercurrents, panic and Otherness: Shifting, bubbling and burning responses to increasing diversity in society

Annie Aarup Jensen (Foredragsholder), Birthe Lund (Foredragsholder), Sonja Arndt (Foredragsholder)
10 dec. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Co-creation - Åbent seminar

Annie Aarup Jensen (Deltager)
23 okt. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Bedømmelsesudvalg: Aalborg Universitetsforlags PBL-bogpris (Begivenhed)

Annie Aarup Jensen (Fagfællebedømmer)
15 okt. 201831 okt. 2018

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Student life and psychosocial problems. Students’ identity processes and communities in Danish Higher Education

Trine Østergaard Wulf-Andersen (Oplægsholder), Lene Larsen (Oplægsholder), Lone Krogh Kjær-Rasmussen (Oplægsholder), Annie Aarup Jensen (Oplægsholder), Mathias Hulgård Kristiansen (Oplægsholder), Aske Basselbjerg Christensen (Oplægsholder), Søren Salling Weber (Oplægsholder)
12 sep. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

International Students as Partners Workshop

Annie Aarup Jensen (Deltager)
11 jun. 201814 jun. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende