• Kroghstræde 3, 3-216

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

  • Kroghstræde 3, 3-216

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

1991 …2020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter

Studieliv og psykosociale problemer.Unges identitetsprocesser og fællesskaber i videregående uddannelser

Wulf-Andersen, T. Ø., Larsen, L., Krogh, L., Jensen, A. A., Hulgård Kristiansen, M., Christensen, A. T. B. & Salling Weber, S.

01/01/201831/12/2020

Projekter: ProjektForskning

Nordisk Didaktik

Lund, B., Jensen, J. B. & Jensen, A. A.

01/06/2015 → …

Projekter: ProjektAndet

Centre for Health Communication

Strunck, J., Lassen, I., Askehave, I., Jæger, K., Jensen, A. A. & Stefansen, S.

<ingen navn>

19/05/2010 → …

Projekter: ProjektForskning

Publikationer

Employability competences through short-term intensive PBL-events in Higher Education

Jensen, A. A., Ravn, O., Wyke, S. C. S., Svidt, K. & Krogh, L., 2020, (Under udarbejdelse) I : Journal of Problem Based Learning in Higher Education.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Hvordan danne til demokrati, hvis den demokratiske respons erfares som ”udemokratisk” og mis-tillidsskabende?

Lund, B. & Jensen, A. A., 2020, (Under udarbejdelse) I : NoAD -Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Otherness- political responses to diversity in society

Lund, B., Jensen, A. A. & Arndt, S., 2020, (Under udarbejdelse) I : Policy Futures in Education.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

PBL Teachers in Higher Education: Challenges and Possibilities

Lund, B. & Jensen, A. A., 2020, Encyclopedia of Teacher Education. Peters, M. A. (red.). Springer

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelFormidling

Short Term PBL-Events for Intensive Learning in Higher Education

Ravn, O., Krogh, L., Wyke, S. C. S., Svidt, K. & Jensen, A. A., 2020, (Under udarbejdelse) Aalborg Universitetsforlag. (Higher Education Practices Series).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

Aktiviteter

Adapting Problem-based Learning (PBL) to bridge higher education and the labor market. Examples from Aalborg University

Antonia Scholkmann (Oplægsholder), , Antonia Scholkmann (Paneldeltager), , Anja Overgaard Thomassen (Oplægsholder), , Elisabeth Lauridsen Lolle (Oplægsholder), , Annie Aarup Jensen (Oplægsholder), , Lone Krogh (Oplægsholder), , Sofie Loyens (Oplægsholder), , Ole Ravn (Andet), , Kjeld Svidt (Andet), & Simon Christian Swanström Wyke (Andet)

28 okt. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Fil

Undercurrents, panic and Otherness: Shifting, bubbling and burning responses to increasing diversity in society

Annie Aarup Jensen (Foredragsholder), , Birthe Lund (Foredragsholder), & Sonja Arndt (Foredragsholder)

10 dec. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Co-creation - Åbent seminar

Annie Aarup Jensen (Deltager)

23 okt. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Bedømmelsesudvalg: Aalborg Universitetsforlags PBL-bogpris (Begivenhed)

Annie Aarup Jensen (Fagfællebedømmer)

15 okt. 201831 okt. 2018

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Student life and psychosocial problems. Students’ identity processes and communities in Danish Higher Education

Trine Østergaard Wulf-Andersen (Oplægsholder), , Lene Larsen (Oplægsholder), , Lone Krogh Kjær-Rasmussen (Oplægsholder), , Annie Aarup Jensen (Oplægsholder), , Mathias Hulgård Kristiansen (Oplægsholder), , Aske Basselbjerg Christensen (Oplægsholder), & Søren Salling Weber (Oplægsholder)

12 sep. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg