• Kroghstræde 3, 3-216

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

  • Kroghstræde 3, 3-216

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

1991 …2020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

Filter
Tidsskriftartikel
2020

Employability competences through short-term intensive PBL-events in Higher Education

Jensen, A. A., Ravn, O., Wyke, S. C. S., Svidt, K. & Krogh, L., 2020, (Under udarbejdelse) I : Journal of Problem Based Learning in Higher Education.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Hvordan danne til demokrati, hvis den demokratiske respons erfares som ”udemokratisk” og mis-tillidsskabende?

Lund, B. & Jensen, A. A., 2020, (Under udarbejdelse) I : NoAD -Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Otherness- political responses to diversity in society

Lund, B., Jensen, A. A. & Arndt, S., 2020, (Under udarbejdelse) I : Policy Futures in Education.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Unge med trivselsproblemer i kollaborative læringsfællesskaber i videregående uddannelse

Jensen, A. A. & Krogh, L., mar. 2020, I : Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 2020, 1, s. 64-75 11 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
24 Downloads (Pure)
2016

Dealing with Insecurity in Problem Oriented Learning Approaches: The Importance of Problem Formulation

Jensen, A. A. & Lund, B., 2016, I : Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 4, 1, s. 53-70 18 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

Læringsmål i Masteruddannelser– et underviserperspektiv på teori-praksis relationen

Jensen, A. A. & Thomassen, A. O., 2016, I : Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 21, s. 97-109 13 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

PBL and the Postmodern Condition: Knowledge Production in University Education

Ravn, O. & Jensen, A. A., 2016, I : Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 4, 1, 15 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
2015

Learning, Leading, and Letting Go of Control: Learner-Led Approaches in Education

Iversen, A-M., Pedersen, A. S., Kjær-Rasmussen, L. K. & Jensen, A. A., 2015, I : Sage Open. Oct.-Dec. 2015, s. 1-11 11 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
4 Citationer (Scopus)
2014

Gruppeeksamen - tur-retur

Kjær-Rasmussen, L. K. & Jensen, A. A., 2014, I : Cepra-Striben. 16, s. 48-55 8 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2012

Studiemiljøundersøgelse som empowerment

Keller, H. D. & Jensen, A. A., 2012, I : Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 7, 13, s. 66-76 11 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Fil
178 Downloads (Pure)
2009
2003