Ole Skovsmose

Lærereksamen

  • Kroghstræde 3

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

  • Kroghstræde 3

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

1977 …2020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 13 Lignende profiler

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter

Kritisk matematikundervisning - for fremtiden

Skovsmose, O.

<ingen navn>

19/05/2010 → …

Projekter: ProjektForskning

  • Matematik, formatering og aporia

    Skovsmose, O. & Yasukawa, K.

    19/05/2010 → …

    Projekter: ProjektForskning

    Tvivlsom viden

    Skovsmose, O.

    <ingen navn>

    19/05/2010 → …

    Projekter: ProjektForskning

  • Kommunikation og matematikundervisning

    Skovsmose, O. & Alrø, H.

    19/05/2010 → …

    Projekter: ProjektForskning

    Undersøgelseslandskaber

    Skovsmose, O. & Penteado, M. G.

    19/05/2010 → …

    Projekter: ProjektForskning

    Publikationer

    Banality of Mathematical Expertise

    Skovsmose, O., 2020, I : ZDM. 52, 6

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Åben adgang
  • Concerns of critical mathematics education: and or ethnomathematics?

    Skovsmose, O., 2020, (Under udarbejdelse) I : Revista Colombiana de Educación.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Critical Mathematics Education

    Skovsmose, O., 2020, Encyclopedia of Mathematics Education. Lerman, S. (red.). 2 udg. Cham, Schweiz: Springer

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

    Dialogic and non-dialogic acts in learning mathematics

    Faustino, A. C. & Skovsmose, O., 2020, I : For the Learning of Mathematics. 40, 1, s. 9-14 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  • Dialogic Teaching and Learning in Mathematics Education

    Skovsmose, O., 2020, Encyclopedia of Mathematics Education. Lerman, S. (red.). 2 udg. Cham, Schweiz: Springer

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

    Aktiviteter

    Mathematics Teaching (Tidsskrift)

    Ole Skovsmose (Redaktør), & Miriam Penteado (Redaktør)

    sep. 2017

    Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelseRedaktør af tidsskriftForskning

    Mathematics Teaching, Issue 258, p. 4. Special Issue: Inclusion and mathematics teaching (Tidsskrift)

    Ole Skovsmose (Fagfællebedømmer)

    1 jan. 201731 dec. 2017

    Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelseRedaktør af tidsskriftForskning

    Mathematics Teaching, Issue 258, p. 4. Special Issue: Inclusion and mathematics teaching (Tidsskrift)

    Ole Skovsmose (Fagfællebedømmer)

    2017

    Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelseRedaktør af tidsskriftFormidling

    Symbolic power, robotting, and surveillance

    Ole Skovsmose (Foredragsholder)

    17 jul. 201119 jul. 2011

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

    Convite para uma Educação Matemática Crítica

    Ole Skovsmose (Foredragsholder)

    29 apr. 2011

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed