• Kroghstræde 3, 4-224

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20062020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 91 Lignende profiler
lifelong learning Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
leadership Samfundsvidenskab
leader Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
dialogue Samfundsvidenskab
interaction theory Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2010 2020

Implementering, effekt og resultater av nærpolitireformen

Thomassen, A. O., Filstad, C., Nilsen, E. A. & Olsen, T. H.

01/11/201701/05/2020

Projekter: ProjektForskning

ARUP: AAU Regionale UdviklingsPiloter

Søndergaard, M. K., Saltofte, M., Thomassen, A. O., Rokkjær, O. & Pedersen, J. L.

01/09/2011 → …

Projekter: ProjektForskning

Knowledge creation across boundaries. The B&O – AAU collaboration

Thomassen, A. O.

03/10/201604/07/2017

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2006 2019

A Third Context Framework

Thomassen, A. O., 25 apr. 2019. 20 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning

learning process
operationalization
knowledge transfer
Denmark
pragmatics
1 Downloads (Pure)

When a Business Case Is Not Enough, Motivation to Work With Lean

Christensen, R. M., Greenhalgh, S. & Thomassen, A. O., 1 jul. 2019, s. 275-286. 12 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Business case
Infrastructure projects
Incentives
Cost savings
Survey data

When a business case is not enough, Motivation to work with Lean

Christensen, R., Greenhalgh, S. & Thomassen, A. O., 1 dec. 2019, I : Lean Construction Journal. 2019, s. 121-130 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Industry

Why are we here? The importance of sensemaking i co-production

Jensen, J. B., Thomassen, A. O. & Krogstrup, H. K., 27 maj 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Fil

Aktiviteter 2011 2019

  • 10 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
  • 2 Konferenceoplæg
  • 1 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

The transition from passive to active learners – pedagogical implications

Anja Overgaard Thomassen (Foredragsholder)
22 nov. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Fil

Adapting Problem-based Learning (PBL) to bridge higher education and the labor market. Examples from Aalborg University

Antonia Scholkmann (Oplægsholder), Antonia Scholkmann (Paneldeltager), Anja Overgaard Thomassen (Oplægsholder), Elisabeth Lauridsen Lolle (Oplægsholder), Annie Aarup Jensen (Oplægsholder), Lone Krogh (Oplægsholder), Sofie Loyens (Oplægsholder), Ole Ravn (Andet), Kjeld Svidt (Andet), Simon Christian Swanström Wyke (Andet)
28 okt. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Fil

Hvordan forskellige typer af studerende lærer gennem PBL-baserede øvelser

Louise Møller Pedersen (Foredragsholder), Katrine Buus (Oplægsholder), Anja Overgaard Thomassen (Oplægsholder)
2 maj 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Workshop: ”Hvad kan vi med øvelsesbaseret undervisning baseret på PBL-principperne?”

Anja Overgaard Thomassen (Arrangør), Katrine Buus (Arrangør), Louise Møller Pedersen (Arrangør)
2 maj 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Organisatoriske forandringer som læreprocesser - parathed, potentialer og udbytte

Anja Overgaard Thomassen (Foredragsholder)
25 jan. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed