• Kroghstræde 3, 4-224

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20062020

Research output per year

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

Filter
Bidrag til bog/antologi
2018

Det er forskellighed der skaber forandring

Thomassen, A. O., 2018, Bevægelse i tiden, tilstedeværelse i nuet: Festskrift til Jørgen Gulddahl Rasmussen. Næs Gjerding, A., Vinther Larsen, M. & Seemann, J. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 45-49 5 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Fil
37 Downloads (Pure)

Teachers' Reflective Practice in Lifelong Learning Programs

Jensen, A. A. & Thomassen, A. O., 2018, Fostering Reflective Teaching Practice in Pre-Service Education. Djoub, Z. (red.). 1 udg. USA: IGI global, s. 25-45 20 s. (The Advances in Higher Education and Professional Development (AHEPD) Book Series ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2017

Capacity Building, Organisatorisk Læring og Den Lærende Organisation

Laursen, E. & Thomassen, A. O., 2017, Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. Krogstrup, H. K. (red.). 1 udg. Hans Reitzels Forlag, s. 75-104 29 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Capacity Building i et organisatorisk perspektiv

Degn, L. & Thomassen, A. O., 2017, Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. Krogstrup, H. K. (red.). 1 udg. Hans Reitzels Forlag, s. 105-123 18 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Den studerende praktiker

Stegeager, N. W. M., Laursen, E. & Thomassen, A. O., 2017, God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. Laursen, E. & Stegeager, N. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 51-65 15 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Fra undervisning til organisatorisk praksis

Thomassen, A. O. & Stegeager, N. W. M., 2017, God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. Laursen, E. & Stegeager, N. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 109-128 30 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2016

Udvikling af ledelse via ledelseskoncepter – hvorledes giver det mening?

Frimann, S., Keller, H. D. & Thomassen, A. O., 2016, Dilemmaer i ledelse. Frimann, S. & Keller, H. D. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 143-164 21 s. (Organisatorisk læring og ledelse; Nr. 1).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
2015

Developing the Competence to Lead in Everyday Situations

Thomassen, A. O. & Rasmussen, J. G., 2015, Relational Perspectives on Leading. Larsen, M. V. & Rasmussen, J. G. (red.). 1. udg. Basingstoke: Palgrave Macmillan, s. 153 - 174 21 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2014

Strategic Storytelling and Identity (Re)configuration in a Small Start-up Company

Thomassen, A. O., Jørgensen, K. M. & Klee, N., 2014, Critical Narrative Inquiry: Storytelling, Sustainability and Power. Jørgensen, K. M. & Largacha-Martinez, C. (red.). Nova Science Publishers, s. 177-196 (Contemporary Cultural Studies).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

1 Citationer (Scopus)

Udvikling af kompetence til ledelse i hverdagen

Rasmussen, J. G. & Thomassen, A. O., 27 jun. 2014, Relationelle perspektiver på ledelse. Hans Reitzels Forlag

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2013

Facilitated Work Based Learning: A New Method for Continuing Education?

Thomassen, A. O., 5 feb. 2013, Increasing Student Engagement and Retention Using Mobile Applications: Smartphones, Skype, and Texting Technologies. Wankel, L. & Blessinger, P. (red.). D udg. Emerald Group Publishing, Bind 6. s. 275-300 25 s. (Cutting Edge Technologies in Higher Education; Nr. D, Bind 6).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2012

Conceptual Bases of Problem-Based learning

Jørgensen, K. M., Strand, A. M. C. & Thomassen, A. O., feb. 2012, The Handbook of College and University Teaching: A Global Perspective. E. Groccia, J., A. T. Alsudairi, M. & Buskist, W. (red.). SAGE Publications, s. 440-456

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

5 Citationer (Scopus)
2011

Den tredje kontekst: integration af uddannelse og arbejde i virksomheder

Thomassen, A. O., 2011, Organisationer i bevægelse. Stegeager, N. & Laursen, E. (red.). Samfundslitteratur, s. 119-131

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2006

Facilitated Work Based Learning: fra et læringsteoretisk perspektiv

Thomassen, A. O., 2006, Tanker til tiden: om studier af læring. Laursen, E. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 69-87 18 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning