Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 1988 2019

Filter
Paper uden forlag/tidsskrift
2019
2 Downloads (Pure)

The Future Nordic Engineer

Gumaelius, L. B. & Kolmos, A., 2019, s. 1-6. 6 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2016

Learning through design-implement experiences: A literature review

Bernhard, J., Edström, K. & Kolmos, A., 12 jun. 2016. 10 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
2014
201 Downloads (Pure)

Faculty Approaches to Working Life Issues in Engineering Curricula

Magnell, M., Geschwind, L. A., Gumaelius, L. B. & Kolmos, A., 2014. 13 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Fil
2013
419 Downloads (Pure)

An Inventory for Self-assessment of Teaching Competences as Foundation for Faculty Development Training

de Graaff, E. & Kolmos, A., 2013. 8 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Fil

Sustainability in engineering education from a programme perspective

Kolmos, A., Guerra, A., Haase, S. & Møller, S., 1 jan. 2013.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

2011
345 Downloads (Pure)

Assessing Learning Outcomes and Engineering PBL Project Reports

Guerra, A. & Kolmos, A., 2011. 7 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Fil
2 Citationer (Scopus)

Students' experience of Aalborg PBL Model: A case study

Shinde, V. & Kolmos, A., 2011. 8 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

2010

Sustainability in the practise, mindset and heart of engineering

Holgaard, J. E., Graaff, E. D. & Kolmos, A., 2010. 16 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning