1988 …2020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Emneord

  • Pædagogik og Læring
  • PBL
  • Uddannelse
  • efteruddannelse
  • forskning og udvikling i universitets- og erhvervspædagogik
  • Ingeniørdidaktik
  • kvalifikations- og kompetenceudvikling
  • problem baseret læring
  • samspil imellem uddannelse , forskning og erhverv
  • universitetsuddannelser
  • Problembaseret Læring
  • PBL

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 61 Lignende profiler

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter

Publikationer

A “PBL effect”? A longitudinal qualitative study of sustainability awareness and interest in PBL engineering students

Servant-Miklos, V., Holgaard, J. E. & Kolmos, A., 2020, Educate for the future: PBL, Sustainability and Digitalisation 2020. Guerra, A., Kolmos, A., Winther, M. & Chen, J. (red.). 1 udg. Aalborg Universitetsforlag, s. 45-55 11 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil
1 Downloads (Pure)

Designing Progressive Intended Learning Outcomes for PBL: A Workshop Format for Curriculum Redesign

Holgaard, J. E., Kolmos, A. & Winther, M., 2020, Educate for the future: PBL, Sustainability and Digitalisation 2020. Guerra, A., Kolmos, A., Winther, M. & Chen, J. (red.). 1 udg. Aalborg Universitetsforlag, s. 331-340 10 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil
3 Downloads (Pure)
  • Educate for the future: PBL, Sustainability and Digitalisation 2020

    Guerra, A. (red.), Chen, J. (red.), Winther, M. (red.) & Kolmos, A. (red.), 2020, 1. udg. Aalborg Universitetsforlag. 618 s. (International Research Symposium on PBL).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

    Åben adgang
    Fil
  • 92 Downloads (Pure)

    Emerging learning environments in engineering education

    Hadgraft, R. G. & Kolmos, A., 2020, I : Australasian Journal of Engineering Education. 25, 1, s. 3-16 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    3 Citationer (Scopus)

    Aktiviteter

    Networked Learning and PBL Future– an institutional development project. Roundtable

    Thomas Ryberg (Foredragsholder), Lykke Brogaard Bertel (Foredragsholder), Antonia Scholkmann (Foredragsholder), Anette Kolmos (Foredragsholder) & Mia Thyrre Sørensen (Foredragsholder)

    18 maj 2020

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    European Society for Engineering Education (Ekstern organisation)

    Anette Kolmos (Medlem)

    1 okt. 20081 okt. 2009

    Aktivitet: MedlemskabBestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation

    Society for European Engineeering Education - SEFI (Ekstern organisation)

    Anette Kolmos (Medlem)

    1 okt. 20081 sep. 2009

    Aktivitet: MedlemskabBestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation

    SEFI working group on Engineering Education Research (Ekstern organisation)

    Anette Kolmos (Medlem)

    1 jul. 200831 okt. 2009

    Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe

    ASEE Global Colloquium on Engineering Education

    Anette Kolmos (Oplægsholder)

    1 okt. 20074 okt. 2007

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

    Fil