• Fibigerstræde 13

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

  • Rendsburggade 14, 3 369

    9000 Aalborg

    Danmark

20042019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 13 Lignende profiler
Teaching Samfundsvidenskab
engineering Samfundsvidenskab
interpretation Samfundsvidenskab
university Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
historical analysis Samfundsvidenskab
psychology Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2005 2017

Studiemiljø i Aalborg Modellen

Qvist, P. & Spliid, C. M.

<ingen navn>

02/04/200730/06/2017

Projekter: ProjektForskning

student

Projekt management og -ledelse i studiegrupper

Qvist, P. & Spliid, C. M.

<ingen navn>

03/10/200530/06/2017

Projekter: ProjektForskning

Project management
Knowledge management

Publikationer 2004 2019

Learning and Assessing Problem‐Based Learning at Aalborg University: A Case Study

Kolmos, A., Bøgelund, P. & Spliid, C. M., 2019, The Wiley Handbook of Problem-Based Learning. Moallem, M., Hung, W. & Dabbagh, N. (red.). 1 udg. Wiley-Blackwell, s. 437-458 22 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Academic staff expectations when enrolling in pedagogical development course for curriculum change

Guerra, A. & Spliid, C. C. M., 2018, 7th International Research Symposium on PBL: Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Sunyu, WANG., KOLMOS, A., GUERRA, A. & Weifeng, QIAO. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 562-572 11 s. (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang

The multicultural group work: a challenge explored by students

Spliid, C. M., Dahms, M. L., Velmurugan, G. & Pedersen, J. M., 2018. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Aalborg UNESCO Centre Certificate: A new approach to staff training and curriculum innovation

Guerra, A., Spliid, C. C. M. & Kolmos, A., 2018, 7th International Research Symposium on PBL: Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Sunyu, WANG., KOLMOS, A., GUERRA, A. & Weifeng, QIAO. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 573-585 13 s. (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Control de proyectos y procesos en el modelo del PBL de Aalborg

Spliid, C. C. M., 2017, Aprendizaje basado en problemas en ingeniería: Teoría y práctica. Rodriguez-Mesa, F., A. K. & Guerra, A. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 168-182 14 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Aktiviteter 2016 2016

  • 1 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
  • 1 Konferenceoplæg

PBL2016 International Conference

Claus Monrad Spliid (Oplægsholder)
2016

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

PBL2016 International Conference

Claus Monrad Spliid (Arrangør)
2016

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende