Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 13 Lignende profiler
Teaching Samfundsvidenskab
engineering Samfundsvidenskab
interpretation Samfundsvidenskab
university Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
historical analysis Samfundsvidenskab
psychology Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab

Projekter 2005 2017

Studiemiljø i Aalborg Modellen

Qvist, P. & Spliid, C. M.

<ingen navn>

02/04/200730/06/2017

Projekter: ProjektForskning

student

Projekt management og -ledelse i studiegrupper

Qvist, P. & Spliid, C. M.

<ingen navn>

03/10/200530/06/2017

Projekter: ProjektForskning

Project management
Knowledge management

Publikationer 2004 2019

Learning and Assessing Problem‐Based Learning at Aalborg University: A Case Study

Kolmos, A., Bøgelund, P. & Spliid, C. M., 2019, The Wiley Handbook of Problem-Based Learning. Moallem, M., Hung, W. & Dabbagh, N. (red.). 1 udg. Wiley-Blackwell, s. 437-458 22 s. (Wiley Handbooks in Education).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Academic staff expectations when enrolling in pedagogical development course for curriculum change

Guerra, A. & Spliid, C. C. M., 2018, 7th International Research Symposium on PBL: Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Sunyu, WANG., KOLMOS, A., GUERRA, A. & Weifeng, QIAO. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 562-572 11 s. (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil

The multicultural group work: a challenge explored by students

Spliid, C. M., Dahms, M. L., Velmurugan, G. & Pedersen, J. M., 2018. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Aalborg UNESCO Centre Certificate: A new approach to staff training and curriculum innovation

Guerra, A., Spliid, C. C. M. & Kolmos, A., 2018, 7th International Research Symposium on PBL: Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Sunyu, WANG., KOLMOS, A., GUERRA, A. & Weifeng, QIAO. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 573-585 13 s. (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Control de proyectos y procesos en el modelo del PBL de Aalborg

Spliid, C. C. M., 2017, Aprendizaje basado en problemas en ingeniería: Teoría y práctica. Rodriguez-Mesa, F., A. K. & Guerra, A. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 168-182 14 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Aktiviteter 2016 2016

  • 1 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
  • 1 Konferenceoplæg

PBL2016 International Conference

Claus Monrad Spliid (Arrangør)
2016

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

PBL2016 International Conference

Claus Monrad Spliid (Oplægsholder)
2016

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg